DAJ CYNK

Druga generacja Moto 360 trafia na polski rynek

orson_dzi

Sprzęt

Druga generacja zegarka Moto 360 trafiła oficjalnie do sprzedaży w Polsce. Dystrybutorem jest firma Action.

Druga generacja zegarka Moto 360 trafiła oficjalnie do sprzedaży w Polsce. Dystrybutorem jest firma Action.

Na chwilę obecną dostępne są 3 modele zegarków ze skórzanymi paskami - dwa rozmiary męskich z kopertami o średnicy 42 oraz 46 mm i jeden damski z kopertą 42 mm.



Okrągłe ekrany zegarków chronione są szkłem Corning Gorilla Glass 3. Sercem Moto 360 jest czterordzeniowy procesor Qualcomm Snapdragon 400 z 512 MB pamięci RAM. W zegarku zamontowano także 4 GB pamięci wewnętrznej, moduł Bluetooth 4.0, kartę Wi-Fi IEEE 802.11 b/g, mikrofon oraz zestaw czujników - akcelerometr, czujnik oświetlenia, żyroskop i optyczny pulsometr. Akumulator o pojemności 300 lub 400 mAh (zależnie od wersji) pozwala na aktywne korzystanie z urządzenia przez 2 doby.

Ceny Moto 360 przedstawiają się następująco:

  • zegarek męski 42 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze czarnym w cenie ok. 1249 zł,
  • zegarek męski 46 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze koniakowym w cenie ok. 1439 zł,
  • zegarek damski 42 mm z paskiem wykonanym ze skóry w kolorze pustynnego beżu w cenie ok. 1299 zł.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Motorola; wł