Richard Yu, Dyrektor Wykonawczy Huawei Consumer BG ogłosił wspólną strategię dla marek Huawei i Honor. Chińczycy chcą całkowicie podbić lokalny i światowe rynki smartfonów.
Nowa strategia Huaweia to trzy główne filary:
Richard Yu uważa, że to nowy etap w rozwoju Huaweia, a obie marki już w tym roku mogą wspólnie stać się liderem sprzedaży smartfonów na świecie. Jak na razie ma to w dużym stopniu zależeć od smartfonów serii Huawei P30 oraz Honor 20.
Zobacz: Testujemy Huawei P30 Pro - zoom 50x i zdjęcia nocne jakich nie widział świat [wideo]
Huawei przypomina też poprzednie filary strategii firmy, które zostały przyjęte w 2012 roku. Były to:
Patrząc na to jak zmieniały się losy Huaweia od 2012 roku można śmiało powiedzieć, że firma z sukcesem zrealizowała założenia z 2012 roku. Wiele będzie zależało od postawy Samsunga i Apple'a. Koreańczycy wiedzą, że muszą gonić produkty Chińczyków, co pozwoli im na zachowanie pozycji lidera rynku. Apple to cały czas wielka niewiadoma. Głosy rynku są zgodne - firma musi ponownie tworzyć innowacyjne produkty i nie może już bazować wyłącznie na samej renomie marki. Tylko czy sam Apple w końcu to zrozumiał?
Zobacz: [Aktualizacja] Huawei zakończył 2018 rok z przychodem przekraczającym 100 mld dolarów - po raz pierwszy w historii
Zobacz: Apple nie potrafił stworzyć ładowarki Air Power. Projekt został anulowany
Źródło tekstu: Huawei