DAJ CYNK

Kupując telefon z serii Huawei P30 dostaniemy rok bezpłatnej ochrony ekranu

Marian Szutiak

Sprzęt

Telefony Huawei P30, P30 Pro oraz P30 Lite, kupione między 8 a 31 lipca tego roku, objęte zostaną specjalną ochroną serwisową. Użytkownik będzie miał 12 miesięcy na jednorazowe skorzystanie z bezpłatnej naprawy stłuczonego ekranu lub uszkodzonej tylnej obudowy. Wystarczy do końca lipca zarejestrować zakupione urządzenie w aplikacji HiCare.

Specjalna usługa Huawei Cares obejmuje naprawę przedniej szyby i wymianę tylnej obudowy telefonu. Gdy uszkodzeniu ulegną jednocześnie oba te elementy, Huawei wymieni za darmo ekran i obudowę podczas jednej naprawy. Z promocji mogą skorzystać osoby, które w dniach 8-31 lipca 2019 roku kupią smartfon Huawei P30, Huawei P30 Pro lub Huawei P30 Lite i do końca lipca zarejestrują ten fakt w usłudze, na przykłąd za pomocą aplikacji HiCare.

Zobacz: Test Huawei P30 - bez Pro w nazwie też można być fotograficznym gigantem
Zobacz: Jak dobry aparat ma Huawei P30 Pro? Porównujemy zoom i jakość zdjęć z Lumixem FZ1000
Zobacz: Test telefonu Huawei P30 Lite - świetny tryb nocny to nie wszystko

Informacja o pomyślnej rejestracji pojawi się w aplikacji HiCare i będzie dostępna w zakładce „Ja”. Użytkownik będzie też mógł w każdej chwili sprawdzić status swojej rejestracji na stronie internetowej firmy Huawei w zakładce „informacje o okresie gwarancji”. Znajdzie tam niezbędne informacje po wpisaniu numeru seryjnego swojego smartfonu.

Skorzystanie z usługi Huawei Cares nie ma wpływu na status gwarancyjny telefonu. Jeśli uszkodzenie telefonu okaże się poważniejsze niż defekt szyby lub obudowy, pozostałe wady zostaną naprawione odpłatnie lub bezpłatnie w zależności od warunków gwarancji. Oferta Huawei Cares nie dotyczy zwykłych śladów użytkowania telefonu, takich jak zarysowania i otarcia na przedniej i tylnej pokrywie urządzenia.

Z oferty można skorzystać wysyłając telefon do serwisu w ramach nieodpłatnej przesyłki „door-to-door” lub odwiedzając salon, w którym użytkownik kupił telefon.

Jak Polacy chronią swoje smartfony?

Z badania przeprowadzonego przez ośrodek Ipsos na zlecenie firmy Huawei wynika, że trzy czwarte Polaków obawia się uszkodzenia ekranu swojego smartfonu, a 41% badanych przyznało, że uszkodziło ekran swojego urządzenia na przestrzeni ostatnich 2 lat. 9 na 10 Polaków chciałoby, by wymiana uszkodzonego ekranu smartfonu była tańsza niż jest obecnie. Podobną opinię wyrażają respondenci w innych przebadanych przez Ipsos krajach, takich jak Austria, Kanada, Grecja, Turcja i Szwecja.

Zobacz: Azuri Rinox Armor - płynna ochrona ekranu
Zobacz: Ile kosztuje wymiana wyświetlacza w telefonach Samsunga? Producent opublikował cennik
Zobacz: Play: Zmiany w usłudze Ochrona wyświetlacza

Ankietowani w 10 krajach objętych badaniem (nie licząc Polski - Austria, Kanada, Grecja, Turcja, Szwecja, Czechy, Węgry, Rumunia i Serbia) byli zgodni, że producenci smartfonów powinni robić więcej, by zapewnić konsumentom ochronę urządzeń przed konsekwencjami ludzkich błędów i losowych wypadków. Odpowiedzi twierdzącej udzieliło 87,5% zapytanych, w przypadku Polski było ich 88,3%.

Ankieta
48%
52%
1%

Wszystkich głosujących: 649

Źródło ankiety: Kupując telefon z serii Huawei P30 dostaniemy rok bezpłatnej ochrony ekranu

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Huawei