Samsung Galaxy S9 sprzedaje się w Korei gorzej niż wszystkie poprzednie flagowce. Podobnych problemów nie ma za to LG. Jego G7 ThinQ spełnia wszystkie oczekiwania. I to z nawiązką.
Nowy model "tej drugiej" koreańskiej firmy znalazł aż 70 tysięcy chętnych na kupno w przedsprzedaży. I to w samej Korei Południowej. Dla porównania zeszłoroczny G6 w okresie przedsprzedaży zachęcił do siebie tylko 40 tysięcy osób. Te wyniki pozwalają LG wierzyć, że spełniają się marzenia działu mobilnego o odwróceniu negatywnej tendencji w sprzedaży telefonów.
Popularność w samej Korei jednak nie wystarczy. Firma musi polepszyctswoja pozycję na dwóch pozostałych kluczowych dla siebie rynkach czyli w Europie i USA.
Zobacz: LG G7 ThinQ oficjalnie zaprezentowany
Zobacz: LG zmienia nazwę G6 na G6 ThinQ
Źródło tekstu: Etnews via Android Authority