DAJ CYNK

2 miliony klientów Orange Polska wybrało e-fakturę

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Już ponad dwa miliony klientów Orange Polska otrzymuje co miesiąc fakturę w formie elektronicznej, zamiast tradycyjnego, papierowego dokumentu.

Już ponad dwa miliony klientów Orange Polska otrzymuje co miesiąc fakturę w formie elektronicznej, zamiast tradycyjnego, papierowego dokumentu.

Decydując się na e-fakturę w Orange Polska klienci zyskują dodatkowe korzyści, np.: niższą opłatę aktywacyjną przy zakupie Neostrady i FunPack-a.

Z kolei klienci usług mobilnych Orange mogą wziąć udział w konkursie pod nazwą Tak się składa, że faktura się opłaca i otrzymać rabat w wysokości 50 złotych na abonament na pierwszej e-fakturze.

Korzystanie z e-faktury jest też premiowane punktami PAYBACK - klienci, którzy zdecydują się na e-fakturę Orange i będą z niej korzystać przez minimum 3 miesiące, otrzymają 300 punktów w programie PAYBACK, a klienci usług stacjonarnych otrzymają dodatkowe 50 punktów za utrzymanie e-faktury.

Faktura elektroniczna, którą otrzymują klienci Orange Polska ma taką samą wartość prawną, jak dokument w formie papierowej. Pozwala bez obaw korzystać z ulgi internetowej i posługiwać się nią w rozliczeniu z urzędem skarbowym.

E-fakturę należy przechowywać w wersji elektronicznej, a w razie potrzeby w takim formacie dostarczyć do instytucji finansowych.

E-fakturę można zamówić m.in. poprzez formularz elektroniczny na www.orange.pl/efaktura, SMS-em lub w każdym salonie Orange np. podczas podpisywania umowy lub aneksu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Orange