DAJ CYNK

Chat Orange dla klientów usług stacjonarnych

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Od 18 lipca chat Orange zajmuje się obsługą usług stacjonarnych.

Od 18 lipca chat Orange zajmuje się obsługą usług stacjonarnych.

Do tej pory pracownicy chatu Orange zajmowali się tylko obsługą klientów usług komórkowych. Wraz z początkiem tego tygodnia uruchomiona została obsługa klientów usług stacjonarnych.

Mowa tutaj o chacie dostępnym z poziomu aplikacji Mój Orange lub formularza kontaktowego. Jest to kanał komunikacji, który w Orange wciąż ma status testowego i sieć stale eksperymentuje z jego dostępnością.

Na co dzień chat jest dostępny wyłącznie z poziomu konta na Mój Orange, ale w losowych dniach i godzinach mogą z niego skorzystać również niezalogowani użytkownicy. Chat z doradcą działa obecnie w dni robocze w godzinach 8-20, ale w przyszłości godziny obsługi mają zostać wydłużone.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł