DAJ CYNK

Comarch wdrożył w T-Mobile rozwiązania Cloud

sirmark

Taryfy, promocje, usługi

Comarch poinformował o zakończeniu wdrożenia w T-Mobile Polska pakietu oprogramowania pozwalającego na wprowadzenie do sprzedaży usług w chmurze.

Comarch poinformował o zakończeniu wdrożenia w T-Mobile Polska pakietu oprogramowania pozwalającego na wprowadzenie do sprzedaży usług w chmurze.

Głównymi elementami dostarczonego rozwiązania są: Comarch Cloud Marketplace służący do integracji usług własnych operatora z usługami partnerów biznesowych i oferowania ich online, portal samoobsługowy wraz z aplikacją mobilną oraz pakiet specjalistycznych modułów Comarch BSS, takich jak centralny katalog produktów i system autoryzacji. Poza platformą informatyczną Cloud Service Management, Comarch dostarcza również aplikacje biznesowe, które mogą być udostępniane w chmurze, jak na przykład Comarch ERP iFaktury24 (program służący do fakturowania, prowadzenia magazynu oraz uproszczonej księgowości).

Zobacz: Startuje T-MobileCloud

Statystycznie już co piąta firma w Polsce decyduje się na wybór oprogramowania w chmurze do prowadzenia własnej firmy, a współczynnik ten, który jeszcze w 2010 roku wynosił zaledwie 15 proc., rośnie z roku na rok. - mówi Zbigniew Rymarczyk, wiceprezes Comarch, dyrektor Sektora ERP.

Według firmy analitycznej Analysys Mason rynek usług w chmurze dla firm rośnie znacznie powyżej średniej dla rynku IT - w roku 2012 był oceniany na ok. 18,3 mld dolarów, do roku 2017 natomiast prognozowany jest wzrost do poziomu 31,9 mld dolarów. Zdaniem analityków tej firmy, operatorom telekomunikacyjnym przypadnie 18% globalnych przychodów z tego typu usług. Spodziewany jest też rosnący udział w generowaniu tych przychodów ze strony sektora MSP, do poziomu 49% w skali globalnej, w roku 2017.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Comarch