W czasach, gdy wyjście na zakupy bywa prawdziwym wyzwaniem, aplikacja Glovo proponuje ciekawą, nową u nas usługę realizowaną wraz z siecią Carrefour. Teraz konsumenci zyskują możliwość zamawiania ze sklepów Carrefour Express zakupów, które zostaną dostarczone pod ich drzwi przez kurierów Glovo. Zamówienie ma być zrealizowane w czasie krótszym niż godzina.
W czasie epidemii wielu Polaków chciałoby zamawiać zakupy on-line z dostawą do domów, jednak sieci handlowe, które wprowadziły wcześniej takie usługi, nie były przygotowane na tak masowe zainteresowanie taką formą sprzedaży. W rezultacie terminy dostaw sięgają nawet tygodni. W tę pustą niszę weszła aplikacja Glovo wraz z Carrefour Polska.
Zobacz: Glovo wprowadza bezkontaktowe dostawy zgodnie z zaleceniami WHO
Dzięki nawiązaniu współpracy tych dwóch marek konsumenci otrzymują możliwość zamawiania artykułów spożywczych z Carrefour Express w 7 miastach: Warszawie, Gdańsku, Gdyni, Poznaniu, Wrocławiu, Krakowie i Katowicach. Mieszkańcy tych miast będą mieli okazję wybrać potrzebne produkty spośród zamieszczonej w aplikacji listy ponad 800 artykułów z 58 sklepów Carrefour.
Zakupy mają być dostarczane z zachowaniem wysokich środków ostrożności oraz higieny. Firmy obiecują dodatkową dezynfekcję toreb, unikanie dotykania uchwytów toreb i trzymanie za boki podczas przenoszenia, a także stosowanie się do wytycznych Światowej Organizacji Zdrowia. Glovo wprowadziło też dostawę bezkontaktową, dzięki czemu można odebrać zamówienie z wybranego miejsca, np. spod drzwi czy przy bramie, bez kontaktu z kurierem.
Zobacz: PizzaPortal zamieni się w Glovo. To przyszły lider rynku dostaw w Polsce
Globalnie Carrefour i Glovo współpracują już w 5 krajach, w 49 miastach. Teraz do grona tych państw dołączyła Polska.
Jak zapewniają pomysłodawcy nowej usługi, kluczem do szybkiej realizacji dostaw – w ciągu godziny – jest błyskawiczne kompletowanie zakupów już w sklepie. Będzie to możliwe dzięki pracownikom Carrefour Express, którzy natychmiast po złożeniu zamówienia przez klienta w aplikacji otrzymują powiadomienie i rozpoczynają przygotowanie produktów. Dzięki znajomości sklepu mogą zrobić to w bardzo krótkim czasie. Kolejno zapakowane zamówienie przekazywane jest kurierowi Glovo, który po wcześniejszym otrzymaniu powiadomienia w aplikacji, zjawia się w punkcie.
Oficjalne partnerskie punkty Carrefour będzie można rozpoznać dzięki specjalnym oznaczeniom. W okresie promocyjnym koszt dostarczenia zamówienia wynosi 6,99 zł, a dla nowych klientów aplikacji przez miesiąc pierwsza dostawa będzie darmowa. Maksymalna waga jednorazowego zamówienia wynosi 9 kg.
Zobacz: Lista zakupów wraca do łask. Polecamy najlepsze aplikacje do planowania
Zobacz: Tesco zmienia zasady robienia zakupów przez internet, ogranicza kontakt z kurierami
Źródło tekstu: Glovo