DAJ CYNK

HP startuje z programem Gwarancja Premium. Obsługa VIP, dedykowany konsultant i priorytetowa naprawa

Sebastian Górski

Taryfy, promocje, usługi

Klientom, którzy zamierzają kupić lub już kupili laptopa z rodziny OMEN by HP, Spectre lub Envy producent oferuje bezpłatny program Gwarancja Premium. Zyskują oni w ten sposób obsługę VIP przez cały czas gwarancji, dedykowanego konsultanta i priorytetową naprawę.

Na program Gwarancja Premium składają się następujące elementy:

  • Priorytetowa naprawa door-2-door. Urządzenie HP Premium objęte programem Gwarancja Premium będzie realizowane w programie door-2-door (odebranie sprzętu z domu i zwrot naprawionego komputera do domu) w możliwie najszybszym czasie.
  • Wsparcie Premium. Na czas naprawy klientowi będzie przydzielony wyspecjalizowany agent HP Premium, który będzie osobiście monitorował sprawę od początku do końca, informując na bieżąco o aktualnym statusie naprawy i sugerując najlepsze rozwiązania.
  • Czat w języku angielskim 24/7. Możliwość kontaktu z linią HP Premium. Jest ona dostępna cały rok, 24 godziny na dobę. Usługa przeznaczona jest dla posiadaczy sprzętu marki OMEN i prowadzona jest wyłącznie w języku angielskim.

Warto podkreślić, że program Gwarancja Premium obejmuje wszystkie produkty z rodziny OMEN by HP, Spectre oraz ENVY (zarówno nowe, jak i nabyte wcześniej), a usługa nie wiąże się z dodatkowymi opłatami. Wystarczy jedynie rejestracja sprzętu na stronie.

Zobacz: Drewniane obudowy i ponad 20 godzin działania w nowych laptopach HP
Zobacz: Nowe urządzenia HP zaprezentowane podczas HP Reinvent
Zobacz: Biznesowe laptopy HP ProBook 445 G6 i HP ProBook 455 G6 od marca w sprzedaży w Polsce

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: informacja prasowa

Źródło tekstu: informacja prasowa