DAJ CYNK

Jabczyński: RBM to kopia nju zrobiona na kolanie

WitekT

Taryfy, promocje, usługi

Wczoraj na Facebooku na szybko skomentowałem odpowiedź Play na ofertę nju mobile, że coś trzeba było ad hoc zrobić to zrobili, ale finezji i pomysłu w tym nie widać. Nju mobile nie da się skopiować na kolanie. Dziś, po zapoznaniu się ze szczegółami redbulowego no limit, mogę tylko to podtrzymać - napisał na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.

Wczoraj na Facebooku na szybko skomentowałem odpowiedź Play na ofertę nju mobile, że coś trzeba było ad hoc zrobić to zrobili, ale finezji i pomysłu w tym nie widać. Nju mobile nie da się skopiować na kolanie. Dziś, po zapoznaniu się ze szczegółami redbulowego no limit, mogę tylko to podtrzymać - napisał na swoim blogu Wojciech Jabczyński, rzecznik Orange.

Zobacz: Szczegóły oferty Red Bull Mobile No Limits.

Żeby skopiować unikatowy mechanizm, pozwalający tanio i bez zobowiązań korzystać z oferty na abonament i kartę, trzeba trochę marketingowego wysiłku, a nie PR-owego odgrażania się kto komu zęby skruszy, warczenia silnikiem na parkingu i zakładania koszulek z bykami - napisał Jabczyński.

Jak dodał, w ankiecie na TELEPOLIS.PL ponad 77% osób uznało propozycję nju mobile za bardzo atrakcyjną lub atrakcyjną.

Zobacz: wyniki ankiety.

Pamiętajcie też proszę, że nju mobile jest niezależną marką, działającą głównie w Internecie, dlatego szczegółów dotyczących oferty szukajcie na jej stronie lub poprzez infolinię, a nie na moim blogu, czy infoliniach Orange Polska - napisał Jabczyński.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: blog.orange.pl