Już we wszystkich salonach własnych Orange Polska klienci mogą podpisywać umowę, aneks lub złożyć reklamację wyłącznie w formie elektronicznej tzn. na tablecie. O zmianie poinformował rzecznik prasowy operatora, Wojtek Jabczyński.
Pilotaż rozwiązania, na który składało się 20 salonów Orange ogłoszono w połowie grudnia ubiegłego roku. Dokumenty są wyświetlane na ekranie tabletu, ale klient otrzymuje również ich kopię na swój adres mailowy i na życzenie może też otrzymać wersję papierową. Podpisany elektroniczny dokument gwarantuje takie same prawa jak wersja papierowa.
We wszystkich salonach własnych @Orange_Polska czyli blisko 200, możecie podpisywać umowy na ekranie tabletów. Mniej papierów i wygodna obsługa. Więcej przeczytacie tutaj ??https://t.co/Bf0jNY7DLi
— Wojtek Jabczyński (@RzecznikOrange) February 27, 2019
Zobacz: Orange uruchamia nadajnik nad Morskim Okiem w Tatrach
Jak informuje na Twitterze Wojtek Jabczyński, rzecznik prasowy Orange Polska, obecnie z elektronicznych dokumentów można już korzystać we wszystkich salonach własnych operatora, których jest niemal 200. Ma to usprawnić obsługę, nie tylko w zakresie podpisywania umów, ale również aneksów, a także składania reklamacji. Oczywistą zaletą jest też oszczędność papieru.
Zobacz: Orange Polska chwali się bardzo dobrymi wynikami za 2018 rok. Wzrost liczby klientów i EBITDA
Źródło zdjęć: Orange
Źródło tekstu: Wojtek Jabczyński | Twitter