DAJ CYNK

Netia ruszyła z usługą wsparcia IT i dzierżawy komputerów

Mieszko Zagańczyk

Taryfy, promocje, usługi

Netia poinformowała o wprowadzeniu nowej usługi: Netia IT Support. Jest to wsparcie techniczne IT dla biznesu wraz z opcjonalną dostawą komputerów Dell. Koszt podstawowego abonamentu z nielimitowanym wsparciem zdalnym, wraz z dzierżawą komputera przenośnego, to nieco ponad 100 zł netto miesięcznie za stanowisko.

Netia poinformowała o wprowadzeniu nowej usługi: Netia IT Support. Jest to wsparcie techniczne IT dla biznesu wraz z opcjonalną dostawą komputerów Dell. Koszt podstawowego abonamentu z nielimitowanym wsparciem zdalnym, wraz z dzierżawą komputera przenośnego, to nieco ponad 100 zł netto miesięcznie za stanowisko.

Usługa Netia IT Support zapewnia obsługę systemów informatycznych na komputerach pracowników, przy stałym abonamencie miesięcznym. Niezależnie od wybranego wariantu Netia oferuje nielimitowaną liczbę interwencji zdalnych. Usługę zapewniają helpdesk oraz zespoły lokalnego wsparcia technicznego na terenie całego kraju.  

Dostępne są 3 predefiniowane warianty abonamentu Netia IT Support – Basic, Standard, Premium – oraz wersja Custom. Poszczególne plany różnią się zakresem wsparcia oraz czasem dostępności i zestawem usług.

Zobacz: Netia przedłuża darmowe przyspieszenie Internetu nawet do 1 Gb/s
Zobacz: Netia wprowadza usługę SIP4Teams dla biznesu. Większe możliwości Microsoft Teams

W bazowym wariancie Netia zapewnia utrzymanie wszystkich aplikacji biurowych, które mają aktualne wsparcie ze strony ich producenta. W wyższych planach Netia zapewnia m.in. zdalną konfigurację sprzętu sieciowego (routery, access pointy itp.). W pakiecie Custom oferta jest tworzona razem z klientem, a wycena jest efektem niestandardowych wymagań i dedykowanego cennika. 

Partnerem Netii w zakresie usługi IT Support jest firma Dell, która zapewni bezpośrednie dostawy komputerów przenośnych i stacjonarnych.

Usługa Netii może także objąć wsparciem IT aktualnie posiadane komputery klienta. Minimalny próg liczby obsługiwanych stanowisk wynosi 5, a minimalny okres, na jaki zawierana jest umowa serwisowa to 12 miesięcy. Aby korzystać z usługi Netia IT Support, dana firma nie musi być użytkownikiem innych usług Netii.

Zobacz: Netia łączy się z Internetią
Zobacz: Netia prezentuje wyniki za Q4 i cały 2019 rok. Jest czym się chwalić

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: Netia

Źródło tekstu: Netia

Tagi: netia