DAJ CYNK

Nietypowa promocja smartfonów Motorola

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

W dniach 6-7 lipca w 10 warszawskich sklepach sieci RTV Euro AGD zorganizowano akcję promującą całe portfolio produktów marki Motorola, uwzględniające nową linię moto g6. Smartfony Motorola zintegrowano ze znajdującymi się w sklepach ekranami reklamowymi, na których pojawiały się komunikaty z pozdrowieniami. W ciągu dwóch dni trwania akcji dotarły one do ponad 12 000 osób. Hasłem przewodnim było „hellomoto”.

Pozdrów innych z ekranu smartfonu

Na klientów dziesięciu warszawskich sklepów RTV Euro AGD czekało zadanie – wpisać swoje lub towarzyszącej osoby imię na specjalnie przygotowanych smartfonach marki Motorola, które można było znaleźć na terenie obiektów. Po wykonaniu zadania na wszystkich ekranach w sklepie wyświetlał się spersonalizowany komunikat.

Motorola pozdrawiała z ekranów telewizorów posiadaczy najpopularniejszych imion, tj: Agnieszka, Kasia, Ania, Paweł i Krzysztof, ale też uczestników o mniej typowych imionach, np. Budziwoja, Bestiariusza czy bohaterów ze świata fantasy, jak Geralta oraz Yennefer. Klienci za udział w zabawie nagradzani byli gadżetami.

Liczby

Akcja trwała przez dwa dni – piątek i sobotę, trafiając w tym czasie z 1090 spersonalizowanymi komunikatami, które zostały wyświetlone na ekranach telewizorów oglądanych przez ponad 12 000 osób odwiedzających sklepy w tym czasie. Wśród biorących udział w akcji klientów więcej było kobiet, bo aż 65%, zaś najczęściej wpisywane imiona to Agnieszka oraz Paweł. Największym zainteresowaniem akcja cieszyła się w sobotę, a sklepem RTV Euro AGD, w którym wpisano najwięcej imion był lokal mieszczący się przy ulicy Puławskiej 427 (Imielin).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Motorola