DAJ CYNK

Nowe funkcjonalności dla kibiców na stadionie Legii

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

Kibice dzięki rozwiązaniu będą mogli na bieżąco obserwować statystyki, śledzić ciekawostki dla fanów, wystawiać oceny gry poszczególnych piłkarzy, czy oceniać usługi dostępne na stadionie usługi oraz obstawiać wynik meczu.



Kibice dzięki rozwiązaniu będą mogli na bieżąco obserwować statystyki, śledzić ciekawostki dla fanów, wystawiać oceny gry poszczególnych piłkarzy, czy oceniać usługi dostępne na stadionie usługi oraz obstawiać wynik meczu.

Legia była w roku 2015 pierwszym europejskim obiektem, na którym Ericsson wdrożył rozwiązanie Connected Venue oparte o indywidualną sieć Wi-Fi. Dążąc do pełnego wykorzystania infrastruktury, Ericsson umożliwił firmie Social Wi-Fi dostosowanie rozwiązania do potrzeb kibiców na stadionie. Projekt powstał dzięki współpracy z programem akceleracyjnym Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej - Startup Spark.

Pierwszy test rozwiązania przeprowadzony został podczas meczu Ekstraklasy Legia - Górnik. Kibice mogli zalogować się przy pomocy Facebooka lub maila, zdobywając stały dostęp do sieci, otrzymując zestaw ciekawostek o meczu oraz specjalny kod rabatowy albo skorzystać z Internetu przez 10 minut bez logowania.

Stadion Legii Warszawa jest dla firmy Ericsson modelowym przykładem partnerstwa technologiczno-biznesowego. Kontynuujemy współpracę z Klubem poprzez oferowanie kibicom coraz to nowych, innowacyjnych usług - w przyszłości wykorzystujących również możliwości jakie dają sieci 5G - powiedział Marcin Sugak, dyrektor rozwoju biznesu w firmie Ericsson.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Ericsson