DAJ CYNK

Moico - pierwsze szczegóły akcji Płać ile chcesz. Ile chcemy płacić za Internet?

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

Moico ujawnia pierwsze szczegóły trwającej akcji Płać ile chcesz, w ramach której klienci operatora mogli płacić za dostęp do Internetu i telewizji tyle, ile uważają za stosowne.

Pierwsza taka akcja w Polsce

W kwietniu tego roku Moico zrobił coś, na co nie zdecydował się wcześniej żaden polski operator. Klienci sieci mieszkający na wrocławskich osiedlach wybudowanych przez firmę Archicom mogli sami zdecydować ile będą płacić za usługi telekomunikacyjne. Warunkiem było terminowe opłacanie abonamentu w kwocie nie niższej niż 1 zł.

Do wyboru są dwie usługi - światłowód HUG (1 GB/s) oraz telewizja Alice (140 kanałów), które można połączyć w jeden pakiet. Normalne ceny obu usług to odpowiednio 89 zł oraz 59 zł.

Zobacz: Płać ile chcesz w Moico. Znamy szczegóły promocji

Wpłaty są wyższe niż mogliśmy się spodziewać

Jak na razie chęć udziału w promocji zadeklarowało ponad 100 osób. Połowa z nich zdecydowała się na pakiet składający się z Internetu i telewizji. Niemal co piąty użytkownik płaci za usługi więcej niż 50% ich cennikowej wartości, a kilka osób zadeklarowało wpłaty w kwocie równej lub nawet wyższej. Prawie 30% osób płaci za światłowód połowę jego ceny, a w przypadku całego pakietu jest to ok 25% osób. Ciekawą informacją jest to, że osoby, które wcześniej były już klientami Moico płacą średnio siedem razy więcej niż nowi klienci.

Trzy miesiące funkcjonowania nowego systemu rozliczeń to zbyt krótki czas na wyciągnie szczegółowych wniosków i snucie dalekosiężnych planów. Przewidywaliśmy, że bardzo wielu naszych klientów określi wysokość rachunku w jego dolnej granicy i nie jest dla nas specjalnym zaskoczeniem, że tak się stało. Spora część klientów stara się jednak bardzo rzetelnie i rynkowo wyceniać usługę, co bardzo nas cieszy i daje nadzieję na przyszłość. Jesteśmy pierwszym w Polsce operatorem telekomunikacyjnym, który zaproponował klientom zupełnie nowy i całkowicie nieznany w naszym kraju sposób rozliczeń. Do końca okresu pilotażowego będziemy bardzo dokładnie analizować wszystkie dane statystyczne i dopiero na tej podstawie określimy bariery wdrożeniowe takiego rozwiązania, mocne i słabe strony, zbierzemy know-how, a następnie podejmiemy dalsze decyzje, co do przyszłego kształtu naszej oferty i rozwoju marki w perspektywie kilku następnych lat

-  podsumowuje Radosław Lewandowski, kierownika Biura Obsługi Klienta i Sprzedaży Moico.

Testy akcji zakończą się 1 kwietnia 2020 roku. Do promocji można przystąpić w dowolnym momencie i mogą to zrobić zarówno nowi, jak i obecni klienci operatora.

Zobacz: T-Mobile rozdaje za darmo pakiet 2 GB
Zobacz: Promocja Samsunga: bezpłatny YouTube Premium z YouTube Music
Zobacz: Test Huawei P Smart Z - wysuwany aparat za niewielkie pieniądze

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Moico