DAJ CYNK

T-Mobile też jest gotowy na zwiększony ruch w sieci

Marian Szutiak

Taryfy, promocje, usługi

T-Mobile gotowość na wzrost ruchu w sieci

T-Mobile Polska informuje, że magentowa sieć komórkowa jest przygotowana na wzrost obciążenia sieci. W ostatnich dniach liczba połączeń wzrosła średnio o 50%, natomiast wykorzystanie danych o 20%.

W związku z zagrożeniem koronawirusem, wielu Polaków postanowiło pozostać w domu. W tej sytuacji możliwość kontaktu z bliskimi oraz kontynuowania aktywności zawodowej stają się szczególnie ważne. Jak informuje T-Mobile Polska, infrastruktura jego sieci komórkowej jest gotowa do zapewnienia usług, również w przypadku zwiększonego obciążenia sieci.

Zobacz: Play: transmisja danych wzrasta o 40%, ograniczenia pracy salonów
Zobacz: Infrastruktura Plusa jest przygotowana na wzrost ruchu w sieci

Decyzja o rozpoczęciu przez wiele firm pracy zdalnej spowodowała znaczący wzrost liczby połączeń – tylko od czwartku, 12 marca, T-Mobile odnotował średnio o 50% wyższe zapotrzebowanie na usługi głosowe w magentowej sieci. Zwiększeniu uległ także ruch transmisji danych. W czwartek i piątek w godzinach przedpołudniowych i wczesnopopołudniowych zużycie danych wzrosło średnio o 20%. W weekend również zanotowano wzrosty, w szczególności w weekendowych godzinach szczytu (ok. godz. 21:00).

Operator zdaje sobie sprawę, że dla bardzo wielu klientów możliwość komunikacji, swobodnego dostępu do usług telekomunikacyjnych jest obecnie szczególnie ważna. Przewidując, że klienci mogą potrzebować więcej danych niż zwykle, w ostatni piątek, 13 marca, w ramach cotygodniowej akcji Happy Fridays, T-Mobile zaoferował klientom 3 GB danych w aplikacji Mój T‑Mobile. Również w tym tygodniu będą kolejne darmowe gigabajty, które będzie można aktywować w tej aplikacji.

Zobacz: ”Zacznij od cześć”: Nowa oferta Heyah na kartę dla osób z Ukrainy
Zobacz: Promocje „z okazji” koronawirusa

T‑Mobile przypomina, że sklepy znajdujące się w wielkopowierzchniowych galeriach handlowych, których dotyczy piątkowa decyzja rządu, pozostaną zamknięte. Otwarte pozostają sklepy uliczne, jednak w trosce o bezpieczeństwo zarówno klientów, jak i pracowników, operator zachęca do korzystania w pierwszej kolejności z aplikacji Mój T‑Mobile, w której można zrealizować większość operacji na koncie klienta w tym opłacenie faktury, doładowanie konta czy uruchomienie dodatkowych pakietów danych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: T-Mobile