T-Mobile zapowiedział koniec świadczenia usług zapisanych w promocji Bezpłatne Startery T‑Mobile/Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana. Jedna z nich pozwalała za złotówkę przez 30 dni korzystać z nielimitowanych połączeń, SMS-ów, MMS-ów na krajowe numery oraz transmisji danych w Polsce.
T-Mobile opublikował ogłoszenia mówiące o zakończeniu 1 października 2021 roku świadczenia usług określonych w regulaminie oferty promocyjnej „Bezpłatne Startery T‑Mobile na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”:
oraz w regulaminie promocji „Bezpłatne Startery Heyah na kartę zamawiane w Internecie – edycja limitowana”:
Zobacz: T-Mobile: Te telefony 5G były najpopularniejsze w 2Q2021
Zobacz: Heyah 01 daje 50 GB internetu za 19,99 zł
Użytkownicy T-Mobile na kartę oraz Heyah na kartę, którzy do 30 września tego roku włącznie aktywują jedną z wymienionych powyżej opcji usługowych w ramach wskazanych promocji lub usługi odnowiły się do tego dnia, będą mogli z nich korzystać do końca cyklu przewidzianego dla danej usługi. Po upływie okresu promocyjnego opłaty za usługi będą naliczane zgodnie z obowiązującym użytkownika cennikiem posiadanej taryfy.
T-Mobile przypomina jednocześnie, że w przypadku braku akceptacji powyższych zmian, użytkownik ma prawo rozwiązać umowę o świadczenie usług telekomunikacyjnych najpóźniej do dnia wejścia tych zmian w życie.
Na temat nadchodzących zmian, w tym przede wszystkim wyłączeniu usługi „Masz złotówkę – masz no limit na wszystko i do wszystkich”, porozmawiacie na naszym Forum, w tym temacie.
Zobacz: Oppo i Huawei w ofercie tygodnia Orange. Zaoszczędzić można do 350 zł
Zobacz: Netia wprowadza hybrydowy Internet 2w1
Zapowiadany przez T-Mobile Polska koniec świadczenia wymienionych powyżej usług wywołał spore niezadowolenie wśród osób, które z nich korzystają. Czują się oni oszukani przez magentowego operatora, który nie zaproponował im niczego w zamian. Osoby niezadowolone grożą wręcz skargami do UOKiK w tej sprawie. Warto w tym przypadku wczytać się w regulaminy T-Mobile, by się dowiedzieć, że:
Operator uprawniony jest do zmiany Umowy, w tym zaprzestania lub ograniczenia świadczenia danej Usługi Telekomunikacyjnej lub jej opcji.
Powyższy cytat pochodzi z Regulaminu Świadczenia Usług Telekomunikacyjnych Przedpłaconych w systemie T-mobile na kartę (par. 12 ust. 3).
Nasi Czytelnicy informują, że T-Mobile jest głuchy na ich pytania i głosy oburzenia w związku z końcem świadczenia wybranych usług w ofertach na kartę, a także usuwa ze swoich mediów społecznościowych komentarze w tej sprawie. W związku z tym wysłaliśmy do biura prasowego T-Mobile Polska prośbę o komentarz, w tym o odpowiedź na następujące pytania:
Gdy tylko otrzymamy odpowiedź, zamieścimy ją w aktualizacji do tej wiadomości.
Otrzymaliśmy odpowiedzi od T-Mobile Polska na zadane pytania. Publikujemy je poniżej.
Usługi, o których mowa, zostały udostępnione w 2016 roku, a obecnie korzysta z niej zaledwie kilkudziesięciu klientów. Systemy, na których zostały wdrożone te oferty, w porównaniu do tych, na których obecnie świadczymy klientom prepaid większość usług, są już przestarzałe i utrzymywane tylko dla powyższych ofert. Taka sytuacja sprawia, że utrzymywanie tych usług jest nie tylko czasochłonne, ale przede wszystkim utrudnia rozwój innych, bardziej innowacyjnych produktów.
Jeszcze w sierpniu do klientów starych usług trafi szczegółowy komunikat o planowanych od 1 października 2021 zmianach. Będziemy zachęcać tych użytkowników, aby aktywowali inne usługi z naszej aktualnej oferty, stworzone na znacznie bardziej wydajnych i innowacyjnych systemach. Jesteśmy przekonani, że klienci nie tylko docenią płynność i jakość usług bazujących na nowszych technologiach, ale będą również zadowoleni z warunków, jakie są obecnie dostępne np. w taryfie GO! (trwa promocja z darmowymi 100 GB po doładowaniu karty) lub Heyah na kartę (darmowe gigabajty po doładowaniu).
Nasi konsultanci na bieżąco odpowiadają na pytania klientów we wszystkich kanałach kontaktu. Trudno nam odnieść się szczegółowo do powyższego pytania, bo nie wiemy, o jakie zgłoszenie dokładnie chodzi. Dodatkowo, w kontekście zakończenia w październiku świadczenia omawianych usług, jeszcze w sierpniu będziemy kierować do użytkowników specjalną komunikację, która z pewnością rozwieje wszelkie wątpliwości klientów.
Nie mamy w zwyczaju usuwać nieprzychylnych czy krytycznych komentarzy w naszych kanałach społecznościowych. Mogą natomiast zdarzyć się sytuacje, w których ukrywamy widoczność komentarzy (wtedy wpis jest widoczny dla tego, kto go napisał i jego znajomych), jednak dotyczy to wyłączenie sytuacji związanych ze złamaniem netykiety, tj. wulgaryzmów, spamu czy znamion reklamy innej sieci. W przypadku zakończenia wybranych usług prepaid został ukryty jeden post ze względu na spam. Każdy inny komentarz i post w tej sprawie otrzymał odpowiedź.
Zachęcamy do przejrzenia np. naszego fanpage’a na Facebooku – można tam sprawdzić, że w komentarzach niejednokrotnie mierzymy się z krytyką naszych użytkowników i odpowiadamy na negatywne opinie. W głos niezadowolonych klientów wysłuchujemy się szczególnie skrupulatnie, bo właśnie takie sygnały pozwalają nam poprawić jakość naszych usług.
Źródło zdjęć: Robin Worrall / Unsplash
Źródło tekstu: T-Mobile