DAJ CYNK

T-Mobile znów walczy z nonsensami. Tym razem na warsztat idzie infolinia

Sebastian Górski

Taryfy, promocje, usługi

Długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem infolinii to absurd. Tak T-Mobile rozpoczyna się drugą odsłonę kampanii "bez nonsensów", jednocześnie zapewniając, że 80 proc. połączeń u operatora odbieranych jest w ciągu minuty.

Nie da się ukryć, że długi czas oczekiwania na połączenie z infolinią potrafi doprowadzić człowieka do białej gorączki. Drugą odsłoną kampanii "bez nonsensów" T-Mobile próbuje udowodnić, że ma sprawnie działające call center. Jak zapewnia magentowy operator, aż 80 proc. połączeń jest odbieranych w ciągu minuty. Poza infolinią klienci mogą kontaktować się również przez chat na stronie WWW oraz komunikator Facebook Messenger.

Zobacz: T-Mobile mierzy się z nonsensem na rynku telekomunikacyjnym. Start nowej kampanii i strony internetowej

Jak mówi Andreas Maierhofer, Prezes Zarządu T‑Mobile Polska:

Codzienne doświadczenia klientów z naszą marką są dla nas bardzo ważne, dlatego konsekwentnie realizujemy strategię Frontline first. Jakość obsługi w call-center oraz sprawność i profesjonalizm naszych konsultantów przekładają się na postrzeganie całej naszej firmy. Aż 90% klientów ocenia kontakt z nami najwyższymi w skali ocenami, czyli 4 i 5, co jest zasługą uproszczonego iVR oraz partnerskiego podejścia naszych konsultantów.

 

We wspomnianym systemie iVR udało się skrócić wybór właściwego tematu z niemal 2,5 minut do nieco ponad 20 sekund. Grupa klientów przed jego wdrożeniem miała również wpływ na treść komunikatów oraz głos lektorki. Infolinię w T-Mobile tworzy wewnętrzny zespół pracowników w dziale obsługi klienta. W spocie wizerunkowym zagrała aktorka - Magdalena Boczarska.

Zobacz: Video bez limitu danych w T-Mobile na kartę - rusza nowa kampania reklamowa usługi

Frederic Perron, Członek Zarządu T- Mobile ds. Rynku Prywatnego, dodaje:

Współcześni klienci oczekują bardzo szybkiej reakcji na swoje zapytania. Tak jak nikt nie lubi stać w kolejce w sklepie, tak też nikt nie chce tracić czasu ze słuchawką przy uchu, żeby zadać jedno pytanie. Dlatego właśnie w T‑Mobile klienci wiedzą, że dokładamy wszelkich starań, żeby ich sprawa została rozwiązana najszybciej jak to możliwe. Mamy wspaniałych ludzi pracujących na infolinii, którzy zawsze są otwarci i chętni do pomocy naszym klientom.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: informacja prasowa