DAJ CYNK

UPC ruszyło z kampanią reklamową usługi MyPrime

orson_dzi

Taryfy, promocje, usługi

UPC Polska ruszyło z nową kampanią reklamową, promującą usługę MyPrime Filmy i Seriale. To ponad 1000 filmów i seriali bez żadnych limitów, które można oglądać również na laptopie, tablecie i smartfonie w domu i poza domem za 20 zł miesięcznie.

UPC Polska ruszyło z nową kampanią reklamową, promującą usługę MyPrime Filmy i Seriale. To ponad 1000 filmów i seriali bez żadnych limitów, które można oglądać również na laptopie, tablecie i smartfonie w domu i poza domem za 20 zł miesięcznie.

My Prime Filmy i Seriale to element większej całości - Horizona, którego komercyjna sprzedaż ruszyła wczoraj. Ta nowoczesna usługa wyznacza trendy w korzystaniu z cyfrowej rozrywki na polskim rynku.

W ramach usługi MyPrime Filmy i Seriale klienci otrzymają dostęp między innymi do takich produkcji jak House of Cards, Hannibal, Przekraczając granice, Gotowe na wszystko, Zagubieni, czy też Castle. Dzięki współpracy z SPI International klienci Telewizji Cyfrowej UPC będą mogli w każdej chwili obejrzeć na platformie także najlepsze produkcje filmowe ostatnich lat. Wśród nich znajdą się między innymi: Sin City, Nieustraszeni Bracia Grimm, Między słowami, Zakochany bez pamięci, Magic Mike, Adrenalina czy Iluzjonista, a także wielokrotnie nagradzane tytuły przeznaczone dla amatorów ambitnego kina, na przykład Autor Widmo czy Człowiek, który gapił się na kozy. Pakiet MyPrime Filmy i Seriale to także rozrywka dla najmłodszych - znajdą tu około 450 bajek i filmów dla dzieci. W ramach nowej usługi udostępnione zostaną filmy takie jak Asterix i Wikingowie czy Żółwik Sammy: w 50 lat dookoła świata.
Oferta będzie sukcesywnie rozbudowywana o kolejne tytuły. W planie są już między innymi Dynastia Tudorów, Orange is the New Black i Breaking Bad.

Nowa kampania reklamowa to kontynuacja znanego i lubianego formatu MegaRodzinki, w nowej odsłonie występuje aktorka Ewa Kasprzyk, która wciela się w rolę MegaTeściowej. Jest to pierwsza odsłona wielomiesięcznej kampanii promującej produkty telewizyjne od UPC. Projekt realizowany był z udziałem techniki, która po raz pierwszy była zastosowana w produkcji polskiej reklamy. W efekcie udało się zaprzeczyć prawom fizyki.



Zobacz: Platforma Horizon dostępna dla wszystkich w sieci UPC

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC