DAJ CYNK

#ZyjNoLimit - nowa kampania reklamowa Mobile Vikings

LuiN

Taryfy, promocje, usługi

Kampania reklamowa #ZyjNoLimit Mobile Vikings skierowana została do przedstawicieli pokolenia Millenialsów, ceniącego wolność i brak ograniczeń.



Kampania reklamowa #ZyjNoLimit Mobile Vikings skierowana została do przedstawicieli pokolenia Millenialsów, ceniącego wolność i brak ograniczeń.

#ZyjNoLimit to idea, do której Millenialsów nie trzeba przekonywać. Jedną z najważniejszych wartości jest dla nich brak ograniczeń. Wolność pokolenia Y przejawia się w ich codziennych życiowych wyborach. Młodzi na rynku pracy są mobilni i nie boją się realizować swoich pasji kosztem stabilnego zatrudnienia. W życiu osobistym coraz później decydują się na założenie rodziny, wybierając niezależność i brak zobowiązań. Zamiast kupować wolą wynajmować. Lubią wyzwania i pokonywanie własnych czy narzuconych im przez otoczenie ograniczeń - czytamy w komunikacie Mobile Vikings.



Operator przytacza raport OMG! Czyli jak mówić do polskich milenialsów Odyseja Public Relations, według którego w grupie wiekowej 25-34 aż 40% konsumentów korzysta z aktualnych promocji kosztem przywiązania do wybranej marki. Z kolei Goldman Sachs w swoich badaniach zauważa, że 57% przedstawicieli pokolenia Millenialsów przed każdym zakupem porównuje ceny. Również Goldman Sachs podkreśla, że 30% z badanych Ygreków nie chce posiadać samochodu na własność, a dom czy mieszkanie kupi dopiero w wieku średnio 45 lat.

Mobile Vikings zdecydował się dostosować swoją ofertę i komunikację do potrzeb młodych, świadomych konsumentów - właśnie Millenialsów.



Kampania reklamowa #ZyjNoLimit oficjalnie wystartowała 17 lutego. W ciągu kilku najbliższych tygodni w ogólnopolskich stacjach radiowych i telewizyjnych będzie można zobaczyć czy usłyszeć spoty reklamowe operatora. Do tego wielkoformatowe reklamy w największych polskich miastach i liczne akcje - konkursy, konferencje czy eventy, promujące markę oraz jej nową ofertę.



Zobacz: [Aktualizacja] Posiadacze niezarejestrowanych kart Mobile Vikings stracili wszystkie swoje pakiety
Zobacz: Mobile Vikings porównuje zalety oferty abonamentowej i na kartę

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Mobile Vikings