DAJ CYNK

Show must go on - HBO GO trolluje Showmaxa

orson_dzi

Telewizja i VoD

Nie można śmiać się z innych... serwisów. Szczególnie w ostatnich dniach ich życia. Prawda? Nieprawda! Nowa reklama HBO GO wykorzystująca koniec Showmaxa jest genialna.

HBO GO w umiejętny sposób wykorzystuje fakt, że za dwa dni Showmax kończy działalność w Polsce. Serwis wystartował z kampanią pod hasłem Show must go on. I nie chodzi tutaj o przebój Queen, a o wykorzystanie czcionki z Showmax do napisania Show must. Tym samym HBO GO reklamuje darmowy, miesięczny okres próbny, podczas którego można przetestować możliwości serwisu.

Zobacz: Netflixa oglądamy dużo częściej niż CDA Premium. Serwis ma też coraz więcej użytkowników

Przypomnijmy, że wraz z końcem stycznia Showmax znika z Polski. Oficjalnie właściciele serwisu nie chcą utrzymywać usługi, która w takiej formie jest dostępna wyłącznie w jednym kraju w Europie. Co prawda Showmax jest dostępny w innych krajach europejskich, ale oferuje tam zupełnie inny repertuar, składający się głównie z klasyki kina południowoafrykańskiego. Utrzymywanie licencji na takie tytuły jak choćby Opowieść podręcznej tylko dla jednego kraju faktycznie mogło mijać się z sensem.

Jak się okazało, miłośnikiem kina południowoafrykańskiego jest Jacek Kurski. Przejęciem Shomaxa zainteresowana była Telewizja Polska, ale pomysł najwyraźniej nie wypalił.

Zobacz: [Aktualizacja] Telewizja Polska chce przejąć serwis Showmax w całej Europie

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło zdjęć: HBO; wł

Źródło tekstu: wł