DAJ CYNK

CenterNet wdrożył system do zarządzania billingiem i usługami nowej generacji

sirmark

Wydarzenia

CenterNet zakończył wdrożenie systemu Oracle Communications Prepaid Charging, kluczowego elementu inteligentnej sieci telekomunikacyjnej oraz systemu do zarządzania billingiem i usługami komunikacyjnymi nowej generacji.

CenterNet zakończył wdrożenie systemu Oracle Communications Prepaid Charging, kluczowego elementu inteligentnej sieci telekomunikacyjnej oraz systemu do zarządzania billingiem i usługami komunikacyjnymi nowej generacji.

W obliczu rosnącej konkurencji operator poszukiwał rozwiązania pozwalającego na usprawnienie możliwości kompleksowego naliczania opłat i uruchomienie konwergentnych usług na wspólnej platformie.

Głównym elementem oprogramowania zbudowanego systemu jest pakiet Oracle Communications Prepaid Charging, jeden z produktów z grupy Oracle Communications Network Charging & Control. Rozwiązanie pozwoliło firmie CenterNet zwiększyć możliwości kontroli sieci, przetwarzania wiadomości i billingu online dla wszystkich usług i rodzajów płatności - zarówno przedpłaconych, jak i abonamentowych.

Kluczowe funkcje stworzonego rozwiązania, to:

  • kompleksowa kontrola sieci i naliczanie opłat w czasie rzeczywistym dla różnych usług - w tym połączeń głosowych, SMS, czy danych;
  • przygotowanie dla uruchomienia usług konwergentnych na wspólnej platformie, przy wykorzystaniu różnych technologii sieciowych (GSM, UMTS, IP, LTE, kablowe);
  • wspólna platforma dla usług przedpłaconych (prepaid) i abonamentowych (postpaid), umożliwiająca integrację z istniejącymi węzłami sieci i systemami billingowymi;
  • możliwość samokonfiguracji platformy dla nowo tworzonych subskrypcji/kont, bez ingerencji systemów zewnętrznych (self provisioning).

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Oracle