DAJ CYNK

Chcemy być konkurencyjni

sirmark

Wydarzenia

Jakość usług i ich szeroka gama, a także jakość sieci oraz ceny usług, są istotne dla abonentów. Chcemy być konkurencyjni we wszystkich tych elementach - powiedział Jean-Marc Vignolles, prezes Centertela, w wywiadzie dla Gazety Prawnej.

Pozyskanie i utrzymanie klientów jest głównym wyzwaniem dla operatorów telekomunikacyjnych. Jest wiele elementów, które mają wpływ na decyzje klientów. To jakość usług i ich szeroka gama, a także jakość sieci oraz ceny usług. Dla abonentów wszystkie te elementy są razem istotne. Dla klientów wybierających usługi przedpłacone często liczy się przede wszystkim cena. Chcemy być konkurencyjni we wszystkich tych elementach, w coraz bardziej konkurencyjnym otoczeniu - powiedział Jean-Marc Vignolles, prezes Centertela, w wywiadzie dla Gazety Prawnej.

Vignolles jest zadowolony z wyników firmy i przychodów za 2006 rok. Sądzi, że planowane wejście nowych wirtualnych operatorów, a może ich być nawet dziesięciu, będzie miało duży wpływ na panujące warunki rynkowe. Ma tez nadzieję, że bieżący rok przyniesie jego firmie umocnienie pozycji lidera.

W tym roku w Orange pojawi się coraz więcej nowych usług wykorzystujących możliwości telefonii trzeciej generacji. Zaoferujemy także w ramach Grupy TP usługi konwergentne, czyli wspólne dla telefonii komórkowej i stacjonarnej. Naszym celem jest, by w pierwszym półroczu zaoferować usługę jednego telefonu, czyli urządzenie, które w domu działa jak telefon internetowy, a poza nim jak telefon komórkowy - powiedział Jean-Marc Vignolles

PTK Centertel zastanawia się co może zrobić z przestarzałą infrastruktura NMT i jakie inne usługi świadczyć na tych częstotliwościach. Nie podjęto jednak na razie żadnych decyzji.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Gazeta Prawna