DAJ CYNK

chello ultra - oficjalnie

WitekT

Wydarzenia

UPC Polska wprowadza 1. września kolejną nową usługę internetową - chello ultra o prędkości pobierania danych do 12 Mb/s i wysyłania do 1 Mb/s.

UPC Polska wprowadza 1. września kolejną nową usługę internetową - chello ultra o prędkości pobierania danych do 12 Mb/s i wysyłania do 1 Mb/s.

chello ultra, usługa bez ograniczeń w ilości transferu danych, to aktualnie najszybszy produkt na rynku szerokopasmowego dostępu do Internetu dla klientów indywidualnych.

chello ultra o prędkości do 12 Mb/s jest adresowane do użytkowników, którzy chcą mieć najszybsze stałe łącze Internetowe o wysokiej wydajności i stabilności. Jest to idealny produkt dla rodzin, w których kilku domowników zamierza jednocześnie z dużą szybkością surfować po sieci. Użytkownik chello ultra będzie mógł podłączyć w swoim mieszkaniu do pięciu komputerów jednocześnie. chello ultra to również oferta dla tych, którzy pragną efektywnie korzystać ze stale rosnącej, atrakcyjnej zawartości multimedialnej, wymagającej dużych prędkości transferu danych.

W tym roku ponownie zwiększyliśmy prędkości chello, wprowadziliśmy usługę dostępu do internetu do kolejnych miast, powiększyliśmy portfolio produktów. Teraz - kontynuując strategię rozwoju firmy i usług - dajemy najbardziej wymagającym internautom usługę dwukrotnie szybszą od dotychczas najszybszej na rynku - powiedział Simon Boyd, prezes UPC Polska.

chello ultra będzie dostępne już od 249 zł miesięcznie. Po wprowadzeniu chello ultra klient UPC ma do wyboru pięć usług internetowych o różnych parametrach, odpowiadających różnym potrzebom.

Obecnie UPC Polska oferuje usługę dostępu do internetu w Warszawie, Krakowie, Katowicach, Trójmieście, Szczecinie, Wrocławiu, Bydgoszczy, Opolu i Lublinie oraz kilkunastu innych miastach. Z usługi chello mogą korzystać abonenci UPC Polska, którzy mieszkają w zasięgu sieci wyposażonej w kanał zwrotny i posiadają komputer spełniający podstawowe wymagania techniczne.

Usługi chello można zamawiać na stronach internetowych www.upc.pl i www.chello.pl, telefonując pod nr 94 95, w lokalnych Biurach Obsługi Klienta lub u przedstawicieli handlowych.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: UPC