DAJ CYNK

Coldplay - premiery tylko dzwonkami

WitekT

Wydarzenia

Grupa Coldplay wybrała niecodzienny sposób dotarcia do odbiorców i promocji swojej nowej płyty.

Grupa Coldplay wybrała niecodzienny sposób dotarcia do odbiorców i promocji swojej nowej płyty.

Akcja promocyjna operatora telefonii komórkowej - Cingular - polegać ma na udostępnianiu nagrań znanych grup pod postacią dzwonków dla telefonów komórkowych, czasem nawet przed ich oficjalną premierą na bardziej standardowych nośnikach.

Obecnie z firmą Cingular współpracuje wytwórnia Capitol Records (EMI Group), jednak kolejni partnerzy mają przyłączać się do programu w miarę upływu czasu. Dzwonek Coldplay to fragment nowego utworu Speed of Sound. 30-sekundowe nagranie dla telefonów to obecnie jedyna szansa na odsłuchanie najnowszego utworu. 18 kwietnia nastąpić mają pierwsze premiery radiowe nagrania, a album zatytułowany X&Y ma zostać wydany w czerwcu.

Niektórzy z analityków oceniają, że do 2008 roku, użytkownicy komórek będą wydawać na przeznaczone im dzwonki około miliard dolarów rocznie.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: pclab.pl