DAJ CYNK

Comarch obsługuje kompleksowo

WitekT

Wydarzenia

Comarch wprowadził nowy produkt związany z kompleksową obsługą systemów telekomunikacyjnych dla firm. Klient powierzając firmie Comarch utrzymanie swojego systemu telekomunikacyjnego może zredukować koszty jego funkcjonowania o 15% do 35%.

Comarch wprowadził nowy produkt związany z kompleksową obsługą systemów telekomunikacyjnych dla firm. Klient powierzając firmie Comarch utrzymanie swojego systemu telekomunikacyjnego może zredukować koszty jego funkcjonowania o 15% do 35%.

Obniżenie kosztów funkcjonowanie systemu telekomunikacyjnego osiągane jest przede wszystkich dzięki dostosowaniu systemu do rzeczywistych potrzeb firmy (wybór optymalnych technologii) oraz zastosowanie najlepszych dla danego klienta taryf z ofert operatorów telekomunikacyjnych w Polsce. Comarch jest odpowiedzialny za administrację i serwis wszystkimi elementami systemu, co ogranicza koszty związane z funkcjonowaniem IT w firmie. Obsługa systemu telekomunikacyjnego obejmuje:
sieci WAN,
zabezpieczenie dostępu do Internetu,
centrale telefoniczne,
łącza do operatorów telefonii stacjonarnej,
telefonię mobilną,
telefonię VoIP,
billingowanie,
integrację wszystkich elementów.

W ten sposób klient zyskuje niezależnego doradcę, który nie ogranicza się do rozwiązań jednego operatora, lecz jest w stanie zbudować optymalny system w oparciu o produkty różnych firm. Biorąc pod uwagę szybki rozwój rynku telekomunikacyjnego Comarch dostosowuje powierzone mu w opiekę systemy telekomunikacyjne do nowych warunków i możliwości. Daje to klientowi możliwość ciągłego obniżania kosztów ponoszonych na telekomunikację przy zachowaniu wysokiej jakości usług.

Dużą zaletą dla klienta jest scentralizowanie obsługi serwisowej. Comarch zapewnia obsługę całości systemu, co eliminuje konieczność posiadania wielu umów serwisowych z różnymi podmiotami. Przyspiesza to usuwanie awarii oraz eliminuje przypadki, w których kilka firm serwisujących system telekomunikacyjny obwinia się wzajemnie o przyczynę awarii. Jakość obsługi serwisowej zagwarantowana jest umową Service Level Agrement (SLA).

W chwili obecnej trwają pierwsze wdrożenia Kompleksowej obsługi telekomunikacyjnej firmy.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: brief.pl