Telekomunikacja Polska wprowadziła na rynek promocyjne karty
telefoniczne. Karta 60-impulsowa (24 zł z VAT) zawiera 20 dodatkowych,
darmowych impulsów. Do karty 30 impulsowej (15 zł z VAT) dodano 10
darmowych impulsów. W sprzedaży jest 1,5 mln promocyjnych kart
telefonicznych. Minuta połączenia lokalnego z promocyjnej karty 60
impulsowej kosztuje 13 groszy z VAT, a rozmowy międzymiastowej 37
groszy z VAT. W przypadku karty 30 impulsowej jest to odpowiednio 17
groszy z VAT i 46 groszy z VAT.
Przydatną i bezpieczną usługą, zwłaszcza dla dzieci w czasie wakacji,
jest również możliwość przesłania SMS-a z automatu telefonicznego
(dostępne z żółtych automatów eXanto). Przez rok, od 28 czerwca 2004
roku do 31 czerwca 2005 roku z 25 tys. "żółtych" automatów, w całej
Polsce zostało wysłanych 1,74 mln SMS-ów.
Co trzeci z wysłanych do tej pory SMS-ów został nadany z automatów
usytuowanych przy głównych ulicach i deptakach. Z usługi SMS często
korzystamy też na dworcach kolejowych, w szpitalach i jednostkach
wojskowych.
39 proc. wiadomości SMS z automatów TP zostało wysłanych do sieci Idea,
26 proc. do Plusa, 23 proc. do Ery, a 12 proc. trafiło do użytkowników
sieci Heyah.
Źródło tekstu: TP SA