DAJ CYNK

Dialog o tegorocznych planach: WLR, MVNO, BSA

WitekT

Wydarzenia

Telefonia Dialog do końca 2007 roku chce pozyskać co najmniej 100 tys. klientów WLR, a pozyskiwać zacznie ich na początku kwietnia. Towarzyszyć będzie temu jedna z największych w historii firmy kampanii reklamowych. Ten rok dla telekomu będzie też stał pod znakiem MVNO i bitstream access.

Telefonia Dialog do końca 2007 roku chce pozyskać co najmniej 100 tys. klientów WLR, a pozyskiwać zacznie ich na początku kwietnia. Towarzyszyć będzie temu jedna z największych w historii firmy kampanii reklamowych. Ten rok dla telekomu będzie też stał pod znakiem MVNO i bitstream access.

Prezes Dialogu Sławomir Szych poinformował też, że spółka jest bardzo blisko podpisania umowy dotyczącej MVNO z Polkomtelem.

Myślę, że już w IV kwartale będziemy mogli zaoferować naszym klientom poczwórną usługę: głos, internet, komórkę i telewizję (IPTV) - powiedział prezes Dialogu.

Jeśli chodzi o "bitstream access" to mamy nieco inną sytuację niż pozostałe firmy z racji tego, że mamy nowocześniejszą sieć. Wymaga to jednak od nas zbudowania od nowa punktów styku z TP, a z naszych doświadczeń wynika, że taki proces może trwać od trzech miesięcy do półtora roku. Sądzę, że na wybranych obszarach pierwszych klientów możemy zdobyć za około trzy miesiące. Nie wydaje mi się jednak, by było ich 100 tys. na koniec roku - dodał Szych.

Szych zauważył jednak, że na własnej sieci Dialog na koniec 2007 roku chce mieć 150 tys. klientów szerokopasmowego dostępu do Internetu. Na koniec 2006 miał ich 96,4 tys.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: PAP