DAJ CYNK

Dialog reklamuje nową taryfę

WitekT

Wydarzenia

1. czerwca rozpoczęła się nowa regionalna kampania reklamowa Dialogu skierowana do rynku indywidualnego.

1. czerwca rozpoczęła się nowa regionalna kampania reklamowa Dialogu skierowana do rynku indywidualnego.

Głównym celem kampanii jest wsparcie sprzedaży nowego pakietu taryfowego Darmowe Rozmowy i Internet, dostępnego w ofercie Dialogu od 1. czerwca.

Kampania reklamowa przebiegać będzie równolegle na trzech poziomach: ATL – codzienna prasa regionalna, radio, outdoor (billboardy, citylighty), BTL – ulotki, plakaty oraz nośniki ambientowe – autobusy, witryny w Biurach Obsługi Klienta.

Kampania potrwa – zależnie od medium reklamowego - do końca miesiąca. Kampanię realizuje agencja reklamowa Oskar Wegner, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starlink.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Media Run