DAJ CYNK

Ericsson od pół roku zarządza siecią Netii

WitekT

Wydarzenia

Ericsson zakończył na początku stycznia trwający pół roku okres przejściowy w ramach kontraktu outsourcingowego z Netią. W tym okresie Ericsson wziął pełną odpowiedzialność za utrzymanie i zarządzanie siecią operatora oraz przejął 325 pracowników z działów technicznych Netii.

Ericsson zakończył na początku stycznia trwający pół roku okres przejściowy w ramach kontraktu outsourcingowego z Netią. W tym okresie Ericsson wziął pełną odpowiedzialność za utrzymanie i zarządzanie siecią operatora oraz przejął 325 pracowników z działów technicznych Netii.

Rozwój oraz wprowadzanie nowych aplikacji postępuje zgodnie z założonym planem. W ramach kontraktu Ericsson przejął 300 pracowników działów utrzymania sieci Netii. W drugiej połowie roku dołączyła do niej grupa 25 pracowników Pro Futuro - firmy przejętej przez Netię.

W ciągu pół roku obowiązywania kontraktu, przeprowadzono serię działań mających na celu połączenie organizacji. Wprowadzono nowe procedury, zastosowano nowe rozwiązania IS/IT, wymieniono flotę samochodową, itp.

Ericsson potwierdził nasze oczekiwania, a umowa outsourcingowa okazała się dla nas korzystna. Netia uzyskała oszczędności w kosztach operacyjnych oraz większą elastyczność w zarządzaniu środkami. Jesteśmy w stanie sprawnie wprowadzać nowe usługi oraz skupić nasze działania na obsłudze klientów - powiedział Krzysztof Jabłoński, odpowiedzialny za usługi serwisowe w Netii.

Kontrakt podpisany z Netią w kwietniu 2006 roku jest pierwszym tak znaczącym kontraktem na utrzymanie i zarządzanie siecią (tzw. managed services) w Europie Centralnej.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Ericsson