DAJ CYNK

Fone ma ambitne, choć nie do końca sprecyzowane plany

WitekT

Wydarzenia

Wrocławski operator FONE zmienia strategię działania. Nowa strategia, poza konsekwentnym łamaniem monopoli na rynku, opiera się na kreowaniu nowych usług i dostarczaniu rozwiązań na bazie telefonii IP oraz zakłada osiągnięcie pozycji integratora telekomunikacyjnego.

Wrocławski operator FONE zmienia strategię działania. Nowa strategia, poza konsekwentnym łamaniem monopoli na rynku, opiera się na kreowaniu nowych usług i dostarczaniu rozwiązań na bazie telefonii IP oraz zakłada osiągnięcie pozycji integratora telekomunikacyjnego.

FONE istnieje na rynku od 2002 r. Przez ten czas Spółka była operatorem usługowym dostarczającym połączenia głosowe dla ponad 3 tys. klientów biznesowych. Zaczynaliśmy jako reseller usług telekomunikacyjnych, tzn. w tradycyjny sposób odsprzedawaliśmy produkty innych operatorów. Jednak od momentu założenia firmy nastąpiła duża ewolucja w naszej działalności. Systematycznie obserwując sytuację na międzynarodowym rynku telekomunikacyjnym i światowe trendy w telekomunikacji, zdecydowaliśmy się na zmianę kierunku działań. Postanowiliśmy nie tylko sprzedawać, ale przede wszystkim kreować komplementarne usługi telekomunikacyjne tak, aby w pełni korespondowały z potrzebami naszych klientów. Dysponujemy odpowiednimi urządzeniami i systemami telekomunikacyjnymi, zasobami finansowymi i przede wszystkim ludźmi – młodymi, elastycznie reagującymi na sygnały płynące z rynku, posiadającymi wiedzę i możliwości wdrażania światowych nowinek technologicznych na rynku polskim. Poza tym, nasza znajomość polskiego rynku i wieloletnie doświadczenie umożliwia rozpoznawanie i zaspokajanie potrzeb naszych klientów – mówi Mariusz Ładysz, Prezes Zarządu FONE.

Zmiana strategii działania idzie w parze z rozszerzeniem wachlarza rozwiązań oferowanych przez firmę. Jednym z nowych produktów, o który wzbogacona została oferta FONE, są nowoczesne narzędzia komunikacji dla biznesu. Rozwiązania te bazują na najnowocześniejszych technologiach przesyłu głosu przez Internet i skierowane są do szerokiego grona odbiorców: korporacji, małych i średnich firm, firm zatrudniających pracowników mobilnych oraz różnych gałęzi gospodarki. To nie ostatnia nowość w strategii FONE. Firma nie skupia swoich działań już tylko na klientach biznesowych, gdyż przygotowuje swoje usługi również klientom indywidualnym z zachowaniem biznesowej jakości połączeń.

Wychodząc na przeciw oczekiwaniom naszych Klientów ceniących sobie nowoczesność rozwiązań i ich niezawodność, do naszej oferty wprowadziliśmy najnowsze produkty wykorzystujące telefonię IP. W ten sposób podążamy za światową czołówką tworząc nowe bądź adaptując do realiów polskich rozwiązania. Aby korzystać z proponowanych przez nas rozwiązań nie jest wymagane posiadanie skomplikowanej infrastruktury, jedynym warunkiem jest dostęp do Internetu. Warto podkreślić, że oferowane przez nas połączenia są bezpłatne między abonentami sieci 24 godziny na dobę i 7 dni w tygodniu. Jest to poważna alternatywa dla oferowanych przez innych operatorów darmowych weekendów i wieczorów – wyjaśnia Krzysztof Surgut, Wiceprezes Zarządu, odpowiedzialny za rozwój nowych technologii.

Firma nie rezygnuje z dotychczas oferowanych usług połączeń głosowych realizowanych przez prefiks, ale nie będą one już stanowiły nadrzędnego produktu w jej ofercie. Konsekwencją przyjętych zmian w strategii było podpisanie umowy z międzynarodowym operatorem telekomunikacyjnym, w wyniku której klienci FONE korzystający do tej pory z usług połączeń głosowych prefiksowych stali się abonentami innej firmy.

Wierzymy, że podjęte przez nas w ostatnim czasie kroki są słuszne i niedługo osiągniemy pozycję wiodącego integratora telekomunikacyjnego. Zdajemy sobie sprawę, że jest to dla nas początek drogi, ale w odpowiednim momencie stajemy na starcie. Zainwestowaliśmy już w najnowocześniejsze na światowym rynku urządzenia i nie obawiamy się konkurowania jakością usług - podsumowuje Mariusz Ładysz.

Poza wzbogacaniem oferty, firma rozbudowuje również relacje z partnerami umożliwiając im odsprzedaż produktów i usług FONE pod ich własnymi markami. Rozwijając w ten sposób pośrednie kanały sprzedaży, rozwiązania FONE będą mogły dotrzeć do wielu odbiorców.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: FONE