DAJ CYNK

Grupa Deutsche Telekom oszczędzi na reklamie

WitekT

Wydarzenia

Deutsche Telekom zapowiedział radykalną redukcję wydatków na reklamę, w tym roku nawet o kilkaset milionów euro. Nastąpić ma m.in. ujednolicenie krajowych i międzynarodowych marek koncernu.

Deutsche Telekom zapowiedział radykalną redukcję wydatków na reklamę, w tym roku nawet o kilkaset milionów euro. Nastąpić ma m.in. ujednolicenie krajowych i międzynarodowych marek koncernu.

W 2006 roku koncern wydał na reklamę i sponsoring około 800 mln euro. Jednym z przedstawionych przez Obermanna sposobów na oszczędności ma być unifikacja marek (pozostaną jedynie: T-Home i T-Mobile dla klientów indywidualnych oraz T-Systems dla klientów korporacyjnych) i wynikającą z tego redukcją liczby agencji reklamowych obsługujących koncern.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Press