Ostatnia kampania reklamowa Heyah z Leninem wzbudziła dość ostrą reakcję Internautów, szczególnie tych komentujących na oficjalnym profilu operatora na Facebooku. Opertor oficjalnie odniósł się do tych głosów, otrzymując… jeszcze więcej negatywnych komentarzy.
W odpowiedzi na komentarze, które pojawiają się w nawiązaniu do naszej ostatniej kampanii chcieliśmy powiedzieć, że jedynym celem reklamy jest poinformowanie Konsumentów o najnowszej ofercie sieci Heyah, dzięki której użytkownicy mogą otrzymać 60 minut do wszystkich za 1 złoty.
Kampania została przygotowana w wyraźnie żartobliwy sposób i próby rozważania spotu inaczej niż jako nawiązanie do słowa rewolucja, nie są kierunkiem, w którym chcieliśmy iść - napisał operator na swojej stronie na Facebooku.
Przypomnijmy, że reklama dotyczy oferty 60 minut do wszystkich sieci za 1 zł.
Źródło tekstu: wł