DAJ CYNK

HTC zainteresowało się Polską

WitekT

Wydarzenia

HTC wierzy w potencjał polskiego rynku i w III kwartale uruchomi biuro, dzięki któremu ma sprzedawać u nas dużo więcej słuchawek. W 2006 roku było to około 20 tys, głównie jako marki SPV (Orange) i MDA (T-Mobile) - pisze Puls Biznesu.

HTC wierzy w potencjał polskiego rynku i w III kwartale uruchomi biuro, dzięki któremu ma sprzedawać u nas dużo więcej słuchawek. W 2006 roku było to około 20 tys, głównie jako marki SPV (Orange) i MDA (T-Mobile) - pisze Puls Biznesu.

Biuro będzie odpowiadało za sprzedaż i marketing w Europie Wschodniej, ma także być miejscem pierwszego kontaktu dla operatorów i dystrybutorów. Firma produkuje zaawansowane smartfony z Windows Mobile na pokładzie, do tej pory głównie dla biznesu. Teraz mają się pojawić modele skierowane do klientów indywidualnych, połączone z nawigacją. Nie mają o miejsce na rynku walczyć ceną, a przede wszystkim oferowaną funkcjonalnością.

Tajwańczycy chcą też budować nowe struktury sprzedaży. Dziś za dystrybucję ich produktów odpowiadają firmy Dangaard Telecom i Brightpoint. Produkty HTC mają być dostępne też u dystrybutorów sprzętu komputerowego i w sieciach związanych ze sprzedażą usług komórkowych. HTC wierzy w sukces współpracy z nowymi operatorami, również wirtualnymi.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Puls Biznesu