DAJ CYNK

Idea Fair Play

WitekT

Wydarzenia

14. czerwca w siedzibie PTK Centertel w Warszawie odbyła się ceremonia wręczenia nagród dla najbardziej aktywnych klubów kibica w sezonie 2004/2005 Idea Ekstraklasy.

14. czerwca w siedzibie PTK Centertel w Warszawie odbyła się ceremonia wręczenia nagród dla najbardziej aktywnych klubów kibica w sezonie 2004/2005 Idea Ekstraklasy.

Nagrodą finansową w wysokości 5 tysięcy złotych oraz pamiątkową statuetką wyróżnieni zostali kibice: Lecha Poznań, Legii Warszawa i Pogoni Szczecin.

Laureaci wyłonieni zostali na podstawie ankiet nadesłanych przez dziennikarzy sportowych z całego kraju. Do ich wypełnienia zaproszonych zostało ponad 120 specjalistów, którzy w swoich redakcjach na co dzień zajmują się tematyką piłkarską. Najważniejsze kryteria, jakie były brane pod uwagę przy ocenie działalności klubów kibica to:
oryginalność i estetyka opraw stadionowych,
poziom kultury dopingu podczas meczów,
działalność autopromocyjna, w tym kontakty z mediami sportowymi, strona internetowa itd,
działalność pozastadionowa, w tym działalność charytatywna.

Przedstawicielom nagrodzonych klubów kibica, którzy przybyli na uroczystość w barwach swoich drużyn, otrzymali trzy równorzędne wyróżnienia. Kibicom zostały wręczone okolicznościowe statuetki oraz symboliczne czeki. W imieniu PTK Centertel wręczyli je: Arkadiusz Kalicki - Dyrektor Biura PR & Sponsoringu PTK Centertel oraz Piotr Gołos - Manager ds. Sponsoringu PTK Centertel.

Już dzisiaj na stadionach mamy do czynienia z wieloma cennymi inicjatywami, które niestety często giną w przekazie pełnym stereotypów i uogólnień na temat kondycji polskiej piłki. Chcielibyśmy za pośrednictwem tej akcji pokazać całej Polsce najciekawsze przykłady działań klubów kibica tak, aby stały się one dla innych kibiców inspiracją i pozytywnym wzorem do naśladowania - powiedział Arkadiusz Kalicki, Dyrektor Biura PR & Sponsoringu PTK Centertel.

Idea Fair Play to akcja, którą Idea - Główny Sponsor Ekstraklasy, rozpoczął równolegle do swoich działań sponsoringowych. Jej najważniejszym celem jest promowanie pozytywnych wzorców zachowań na trybunach oraz promowanie wszelkich postaw wprowadzających nowe wartości na stadiony. Ważne jest, aby za kilka lat nasza liga stała się bezpieczna, kolorowa i atrakcyjna nie tylko dla wąskiej grupy kibiców, którzy dzisiaj przychodzą dopingować swoje ukochane drużyny, ale także dla wszystkich tych, którzy interesują się piłką, a do tej pory nigdy nie mieli możliwości podziwiać i dopingować swoich ulubionych piłkarzy bezpośrednio na stadionie.

Uruchomienie programu zostało poprzedzone spotkaniem i konsultacjami z przedstawicielami najważniejszych polskich klubów kibica, którym przedstawione zostały jej najważniejsze założenia. Do współpracy zaproszone zostały także kluczowe media zaangażowane w promocję polskiej piłki nożnej, a patronat nad akcją objął PZPN.


Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Idea