Inteligo jako pierwsze konto internetowe wprowadziło możliwość uzyskania debetu wprost z serwisu mobilnego. Wniosek i przyznanie debetu odbywa się całkowicie poprzez serwis lajt Inteligo w ramach jednej sesji logowania. To kolejne rozwinięcie sytemu bankowości mobilnej Inteligo.
Wypełnienie wniosku o debet w komórce nie zajmie więcej niż 90 sekund. Klienci nie muszą przedstawiać żadnych zaświadczeń i zabezpieczeń, w przypadku pozytywnej decyzji, środki są od razu do dyspozycji. Klient może ubiegać się maksymalnie o 2000 zł.
Oprócz debetu, użytkownicy sewisu mbilnego Inteligo mogą m.in. doładowywać telefon, wykonywać przelewy i płatności oraz sprawdzać saldo rachunku
i historię transakcji przez komórkę. Lekka wersja serwisu transakcyjnego została udostępniona klientom w czerwcu 2008 roku zyskała już liczną grupę użytkowników.
Aby korzystać z serwisu mobilnego Inteligo, nie trzeba instalować żadnych dodatkowych aplikacji. Aktywacji dostępu do serwisu mobilnego można dokonać samodzielnie w serwisie transakcyjnym Inteligo lub u konsultanta. Po aktywacji i ustawieniu hasła dostępu do nowego kanału konto będzie dostępne w komórce na https://www.inteligo.pl/mini.
Do zalogowania stosuje się swój numer klienta oraz ustanowione hasło.
Autoryzacja transakcji odbywa się identycznie, jak w przypadku korzystania z serwisu www - przy pomocy karty z hasłami jednorazowymi.
Źródło tekstu: Inteligo, wł