Warszawska firma Telium uruchomiła platformę umożliwiającą małym i średnim firmom analizę i rozliczanie kosztów rozmów telefonicznych poprzez Internet.
Jak informuje Jerzy Klimkowski z firmy Tellium, iBilling to w rzeczywistości internetowy system taryfikacyjny dla firm posiadających centralki abonenckie. Według Klimkowskiego analiza kosztów rozmów telefonicznych wpływa na racjonalizację korzystania z firmowych telefonów, a co za tym idzie na obniżenie rachunków firmowych nawet o 20-40%.
Nasz system to nie to samo co np. zwykły biling operatora. My podajemy podział kosztów z uwzględnieniem struktury organizacyjnej firmy. Taka szczegółowa kontrola daje do myślenia pracownikom, którzy świadomi wykorzystywania naszego systemu przez szefa po prostu bardziej się pilnują - informuje Dariusz Warowny - współtwórca systemu.
W ramach systemu użytkownicy otrzymują dostęp do specjalnego panelu www, z poziomu, którego możliwa jest analiza kosztów połączeń w postaci szczegółowych raportów.
Firma planuje zdobycie ok. 1000 klientów do 2005 roku.
Źródło tekstu: Tellium