DAJ CYNK

iPad zdominował polski rynek tabletów

LuiN

Wydarzenia

Ze statystyk sklepu internetowego Komputronik wynika, że iPad to dominujący tablet również na polskim rynku - w I kw. 2011 roku stanowił on 60 proc. wszystkich sprzedanych przez Komputronik tabletów.

Ze statystyk sklepu internetowego Komputronik wynika, że iPad to dominujący tablet również na polskim rynku - w I kw. 2011 roku stanowił on 60 proc. wszystkich sprzedanych przez Komputronik tabletów.

Na drugim miejscu znalazł się Samsung P1000 Galaxy Tab z 30-procentowym udziałem w sprzedaży. Trzecią lokatę zajął Creative ZiiO z 8 proc. całkowitej sprzedaży tabletów. Wśród iPadów największym powodzeniem cieszył się model z 32 GB pamięci wewnętrznej i modułem 3G.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Komputronik