Od 15 lipca Katarzyna Grzywaczewska obejmuje stanowisko dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile Polska i będzie odpowiedzialna m.in. za wypracowanie strategicznych kierunków komunikacji i pozycjonowania marek spółki.
W związku ze zmianami z firmą rozstaje się Paweł Szarkowski, który dotychczas kierował Departamentem Komunikacji Rynkowej. Pracując przez ostatnie 12 lat w T-Mobile kierował wieloma projektami m.in. odpowiadał za rebranding i wprowadzenie marki T-Mobile do Polski.
Katarzyna Grzywaczewska od kilkunastu lat związana jest z obszarem marketingu. Zdobywała doświadczenie w branżach ubezpieczeniowej, bankowej oraz telekomunikacyjnej. Ostatnio jako Dyrektor Marketingu i Kanału Direct odpowiadała za realizację i wdrożenie strategii sprzedaży, marketingu i PR dla Liberty Ubezpieczenia. W latach 2008 - 2013 pracowała w AVIVA, gdzie odpowiadała za e-biznes oraz marketing grupy, a wcześniej za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem klientów. Swoją karierę rozpoczynała w PTK Centertel, gdzie zarządzała działem mediów, a następnie odpowiadała za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla klientów biznesowych. Po rebrandingu objęła stanowisko dyrektora Biura Strategii Komunikacji Marketingowej Orange.
Źródło tekstu: T-Mobile