Przeprowadzony po raz czwarty największy program konsumencki w kraju pozwolił wyłonić najpopularniejsze produkty i marki na krajowym rynku. Badani zdecydowali, że Laur Klienta w kategorii nawigacja samochodowa został przyznany Mio Technology.
Badania przeprowadzane przez organizatora konkursu - Grupę Media Partner - miały na celu określenie poziomu popularności produktów i usług wśród konsumentów. Przedmiotem badań była znajomość marki i podstawowe opinie na jej temat. Badania przeprowadzone były wśród losowo wybranych konsumentów za pomocą ankiet i sondażu telefonicznego. Pytania miały charakter otwarty, to badani wskazywali na poszczególne marki produktów w każdej z kategorii. W tegorocznej edycji konkursu o wynikach plebiscytu zadecydowali również czytelnicy dodatków Przegląd Gospodarczy Plus do Gazety Prawnej i Rzecz o Biznesie w Rzeczpospolitej.
Wyróżnienie "Laur Klienta" to nagroda od polskich konsumentów i wielki dowód uznania dla naszej marki. Jesteśmy dumni, że nasze produkty cieszą się taką popularnością wśród użytkowników nawigacji. Dziękujemy wszystkim, którzy obdarzyli nas zaufaniem oddając głos na Mio - mówi Anna Janas, która odpowiada za markę Mio w Europie Centralnej i Wschodniej.
Źródło tekstu: Mio