DAJ CYNK

LG dostarczy 14 mln telefonów

sirmark

Wydarzenia

LG Electronics przedstawił europejską strategię rozwoju na 2007 r.

LG Electronics przedstawił swoje plany i europejską strategię rozwoju na 2007 rok. Firma zamierza jeszcze mocniej zaistnieć na rynku telefonii trzeciej generacji. Chce to uczynić głownie poprzez dostarczenie konsumentom bogatych w multimedialne funkcje produktów, w tym pierwszego na świecie telefonu KU950, łączącego technologię 3G i DVB-H, jak również eleganckiego, wielofunkcyjnego telefonu KU250. LG KU250 został wybrany flagowym modelem kampanii "3G for All", promującej technologię trzeciej generacji.



W 2006 roku LG osiągnęło wolumen sprzedaży na poziomie 8,7 miliona sztuk w Europie. Firma zakłada przekroczyć liczbę 14 milionów sprzedanych telefonów w 2007r., co będzie stanowić 60 procentowy wzrost w stosunku do roku poprzedniego.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: LG