DAJ CYNK

LG dziękuje fanom przed prezentacją nowego urządzenia

sirmark

Wydarzenia

LG Electronics wystartował z nową kampanią online, pod hasłem "Dla mnie jesteś doskonała". Konsumenci mogą publikować wiadomości do bliskich im osób na billboardach LG na najbardziej popularnych skrzyżowaniach na świecie.

LG Electronics wystartował z nową kampanią online, pod hasłem Dla mnie jesteś doskonała. Od 15 lipca konsumenci mogą publikować wiadomości do bliskich im osób na billboardach LG na najbardziej popularnych skrzyżowaniach na świecie - Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie.

Aby wziąć udział w zabawie wystarczy opublikować swoją wiadomość na stronie LGMobile.com, profilu na Facebooku lub YouTube. Kampania potrwa do 7 sierpnia, kiedy to LG zaprezentuje w Nowym Jorku swoje najnowsze urządzenie.

Akcja LG jest formą podziękowania Klientom, którzy stanowią dla firmy cenne źródło inspiracji przy tworzeniu kolejnych innowacyjnych produktów. W ramach akcji firma wybierze wideoklipy użytkowników i opublikuje je na swoich billboardach na Times Square w Nowym Jorku i Piccadilly Circus w Londynie. Dodatkowo, osoby, które wezmą udział w zabawie będą mogły wygrać jedno z urządzeń LG. Autor wiadomości, która okaże się najbardziej popularna i jednocześnie zbierze najwięcej odsłon otrzyma kartę podarunkową o wartości 5000 dolarów. 40 losowo wybranych uczestników otrzyma smartfony LG z serii G, a kolejnych 500 osób drukarki LG Pocket Photo.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: LG

Tagi: lg