DAJ CYNK

LG promuje telefony z serii "Butterfly"

WitekT

Wydarzenia

LG rozpoczął kampanię reklamową nowych telefonów z serii Butterfly pod hasłem Uskrzydlą Cię.... Celem kampanii jest poinformowanie i przedstawienie nowych, niezwykle lekkich i stylowych telefonach komórkowych LG KG220 i KG225 z serii Butterfly.

LG rozpoczął kampanię reklamową nowych telefonów z serii Butterfly pod hasłem Uskrzydlą Cię.... Celem kampanii jest poinformowanie i przedstawienie nowych, niezwykle lekkich i stylowych telefonach komórkowych LG KG220 i KG225 z serii Butterfly.

Grupą docelową, do której kampania jest kierowana są młodzi ludzie w wieku 18-30 lat (kobiety i mężczyźni), którzy poszukują ciekawego, eleganckiego i niedrogiego telefonu komórkowego.

Kampania Uskrzydlą Cię... jest obecna w prasie (dzienniki, tygodniki, dwutygodniki). W komunikacji są wykorzystywane także nośniki wielkoformatowe i reklama mobilna – obrandowane samochody marki Smart. Smarty-Motyle poruszają się po ulicach największych miast Polski (Warszawa, Trójmiasto, Kraków, Wrocław, okręg katowicki).

Bardzo ważną rolę w kampanii odgrywają działania online. Na jej potrzeby została stworzona specjalna strona internetowa, na której można obejrzeć telefony, ale także wziąć udział w konkursie i wygrać atrakcyjne nagrody (www.motylg.pl). Strona i konkurs dla internautów są przedstawiane na jednym z największych polskich portali.

Zdecydowaliśmy się położyć duży nacisk na działania online i zaproponować użytkownikom formę interaktywnej zabawy. Ze strony www.motylg.pl można wysłać sympatycznego "Motyla" – czyli uskrzydlony i fantazyjnie pomalowany telefon LG i zachęcić znajomych do wzięcia udziału w konkursie, w którym można wygrać atrakcyjne nagrody – powiedział Dariusz Marnic, Specjalista ds. Marketingu GSM z firmy LG Electronics.

Kampania potrwa do końca czerwca.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: wł