Wyszukiwarka NetSprint.pl oraz Wirtualna Polska rozpoczęły testy rozwiązań typu pay-per-call w prasie. Wprowadzone oficjalnie w ostatnich dniach do oferty Linki Telefoniczne prezentowane są teraz w Gazecie Pomorskiej.
Reklama w Gazecie Pomorskiej jest prezentowana w postaci ogłoszenia prasowego. Miejsce jej prezentacji jest uzależnione od kontekstu reklamy. Obecnie produkt jest testowany przez 10 klientów z różnych branż.
Usługa jest rozliczana w modelu "pay per call", czyli za połączenie telefoniczne trwające dłużej niż 10 sekund.
Każdemu reklamodawcy przydzielony zostaje indywidualny numer telefonu, wyświetlany obok tekstu reklamowego. W zależności od potrzeb, będzie to numer 0800 lub lokalny. Wszystkie rozmowy od zainteresowanych klientów będą automatycznie przekierowywane na telefon reklamodawcy.
Szerzej o linkach telefonicznych pisaliśmy w tej wiadomości.
Źródło tekstu: Mediarun, wł