DAJ CYNK

Mediatel łączy lokalnie

WitekT

Wydarzenia

Od 7. marca Mediatel, operator alternatywny, rozpocznie świadczenie usług tanich połączeń lokalnych poprzez prefiks i preselekcję.

Od 7. marca Mediatel, operator alternatywny, rozpocznie świadczenie usług tanich połączeń lokalnych poprzez prefiks i preselekcję.

Koszt jednego impulsu (naliczanego co 3 minuty) w rozmowach lokalnych w sieci Mediatel wynosić będzie 0,23 zł bez VAT - jest to o 20% taniej niż w Planie Standardowym TP (0,29 gr plus VAT).

O nowych cenach i usługach informować będzie rozpoczynająca się dziś kampania reklamowa, która swoim zasięgiem obejmie warszawski obszar tranzytowy. Celem kampanii jest przede wszystkim budowa świadomości marki Mediatel. Polska spółka, jako symbol swojej kampanii reklamowej, wybrała najbardziej swojskie zwierze - przyjazną krowę Krasulę. Jak daleko polskiej Krasuli do usług telekomunikacyjnych? - okazuje się że bliżej niż ktokolwiek mógłby przypuszczać. Przekaz kampanii jest genialny w swej prostocie, śmiały, a korzystanie z rady sympatycznej krówki jest gwarancją sukcesu kampanii i skutkować powinno zwiększoną znajomością samej marki Mediatel.

Mediatel świadczy pełną gamę usług na bazie własnego prefiksu 1031, w tym połączeń międzynarodowych, międzystrefowych, do sieci komórkowych a teraz lokalnych, w tym także przy dokonaniu przez abonentów stałej preselekcji. W ramach swoich usług Mediatel proponuje również dostęp do Internetu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Mediatel, wł