Od ponad tygodnia użytkownicy Plusa zgłaszają, że na ich kontach prepaidowych pojawiają się minusowe salda środków.
TELEPOLIS.PL dotarł do informacji przeznaczonej dla pracowników, z której wynika, że znikanie środków z kont występuje w dwóch przypadkach:
1. użytkownik sprawdza dwukrotnie stan konta i stwierdza, że wartość środków zmniejszyła się, a pomiędzy sprawdzeniem stanu konta nie wykonywał połączeń i nie korzystał z usług.
2. użytkownik sprawdza dwukrotnie stan konta i stwierdza, że wartość środków zmniejszyła się, a pomiędzy sprawdzeniem stanu konta wykonywał połączenia na numery, dla których miał ustawiony pakiet Darmowy Numer.
Jak wynika z informacji, takie zachowanie się systemu spowodowane jest niesynchronicznym rozliczaniem połączeń. Klienci nie są rozliczani na bieżąco i obciążani są z opóźnieniem za połączenia. Sytuacja taka może potrwać jeszcze kilka dni, dopóki system nie przetworzy wszystkich plików z danymi o połączeniach użytkowników. Oznacza to, że środki nie znikają, ale są rozliczane z opóźnieniem.
Źródło tekstu: wł