DAJ CYNK

MNI zrobi MVNO z Michałem Wiśniewskim

WitekT

Wydarzenia

5. lipca MNI zawarło porozumienie ze spółką Etiennette Media, która reprezentuje Michała Wiśniewskiego, lidera zespołu Ich Troje. Porozumienie dotyczy współpracy przy budowie i wprowadzeniu na rynek komercyjnej oferty usług telefonii mobilnej pod brandem związanym z postacią piosenkarza.

5. lipca MNI zawarło porozumienie ze spółką Etiennette Media, która reprezentuje Michała Wiśniewskiego, lidera zespołu Ich Troje. Porozumienie dotyczy współpracy przy budowie i wprowadzeniu na rynek komercyjnej oferty usług telefonii mobilnej pod brandem związanym z postacią piosenkarza.

Zawarte porozumienie definiuje model współpracy pomiędzy stronami, określa również generalne założenia dotyczące obowiązków stron, a także ustala możliwości rozwojowe projektu, idące w stronę współpracy z podmiotami trzecimi, definiowanymi ogólnie jako sport&entertainment.

Porozumienie w formie listu intencyjnego zakłada zawarcie w ciągu 30 dni docelowej umowy wprowadzenia na rynek nowego brandu mobilnego w ramach projektu MVNO MNI, związanego z osobą Michała Wiśniewskiego. Start usług mobilnych przewidywany jest na jesień tego roku. Strony szacują, iż nowy brand zainteresuje w ciągu najbliższych dwóch lat kilkaset tysięcy fanów.

Oferta usług mobilnych skierowana będzie do fanów oraz sympatyków nie tylko zespołu Ich Troje i Michała Wiśniewskiego, ale także szeroko rozumianej branży rozrywkowej. Będzie ona zawierała cały wachlarz usług towarzyszących w formie serwisów informacyjnych, dostępu do dedykowanych treści multimedialnych, a więc muzyki, wideoklipów, materiałów graficznych i innych.

Znaczna część oferty będzie miała charakter ekskluzywny i skierowana zostanie tylko do posiadaczy kart i telefonów tego mobilnego brandu. Część oferty dodanej dotyczyć będzie kontaktu z samym Michałem Wiśniewskim oraz jego specjalnymi gośćmi. Inna jej część zbudowana będzie w modelu działań promocyjnych łączących np. sprzedaż płyt i wydawnictw artysty z cenami i pakietami promocyjnymi usług stricte telekomunikacyjnych.

Szczegóły tej strategii artysta oraz obie uczestniczące w projekcie spółki zaprezentują w późniejszym terminie. Osoba oraz osobowość Michała Wiśniewskiego są z powodzeniem wykorzystywane do promocji różnego rodzaju przedsięwzięć rynkowych, od promowania własnego brandu odzieżowego po udział w reklamach sieci operatora telekomunikacyjnego.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: MNI