DAJ CYNK

Mój T-Mobile, nowy serwis kliencki T-Mobile

Michał Świech

Wydarzenia

T-Mobile prezentuje nowy serwis kliencki do zarządzania usługami. W ten oto sposób Mój T-Mobile zastąpi dotychczasowe iBOA.

Różowy operator zapewnia, że wszystkie najważniejsze informacje są w zasięgu wzroku. Nowa szata graficzna ma zapewnić przejrzysty dostęp do informacji a intuicyjny interfejs, że obsługa serwisu jest prosta i nie wymaga zbyt dużego nakładu czasu. Przede wszystkim jednak Mój T-Mobile to pełniejsza kontrola nad posiadanymi usługami.

Można tam błyskawicznie sprawdzić wszystkie rozliczenia, listę połączeń czy zużycie pakietu danych, jak również pobrać faktury (także historyczne). W serwisie wyróżniono także listę usług dodatkowych, które można aktywować i dezaktywować jednym kliknięciem.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: t-mobile, wł