DAJ CYNK

Motorola rozdała 220 telefonów

WitekT

Wydarzenia

30. marca zakończyła się ogólnopolska akcja Motoroli Pokaż swoje drugie ja, skierowana do indywidualnych użytkowników. Każdy, kto między 19. lutego a 30. marca kupił dowolny nowy model telefonu komórkowego Motoroli i między godziną 10 a 19, od poniedziałku do piątku najszybciej po pełnej godzinie wysłał SMS z jego numerem IMEI, mógł wygrać Motorolę KRZR K1.

30. marca zakończyła się ogólnopolska akcja Motoroli Pokaż swoje drugie ja, skierowana do indywidualnych użytkowników. Każdy, kto między 19. lutego a 30. marca kupił dowolny nowy model telefonu komórkowego Motoroli i między godziną 10 a 19, od poniedziałku do piątku najszybciej po pełnej godzinie wysłał SMS z jego numerem IMEI, mógł wygrać Motorolę KRZR K1.

Każdego dnia do wygrania było 10 telefonów. Zwycięzcy mogli podzielić się swoją radością z wygranej na antenie radia RMF FM.

Przez dwadzieścia dwa dni konkursu napłynęło ponad 26 tys. zgłoszeń. Konkurs cieszył się na tyle dużym powodzeniem, że zachęcił uczestników do wielokrotnego udziału - najwytrwalsi wygrali po kilka razy. Łącznie do rąk zwycięzców trafiło 220 telefonów.

Cieszymy się, że wiosenna akcja Motoroli spotkała się z dużym zainteresowaniem. Była ona częścią strategii, której celem jest kreowanie zainteresowania naszą marką i produktami poprzez inne niż reklamowe działania. Od kilku lat regularnie organizujemy promocje konsumenckie, które nie tylko intensyfikują sprzedaż, ale przede wszystkim wzmacniają image Motoroli - marki aktywnej, nastawionej na podkreślanie osobowości użytkowników naszych telefonów - mówi Małgorzata Matusiewicz, odpowiedzialna w Motoroli za marketing w regionie Europy Środkowo-Wschodniej.

Zobacz: dane techniczne i zdjęcia telefonu w katalogu.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: Motorola