DAJ CYNK

Nowa strategia promocyjna marki HTC

LuiN

Wydarzenia

Pod koniec marca ruszyła nowa, zintegrowana kampania promocyjna HTC pod hasłem Rekomendowany przez…. W reklamach HTC zamiast gwiazd i celebrytów będziemy odtąd widzieć wyłącznie zwykłych użytkowników smartfonów poddających je testom w realnych warunkach.

Pod koniec marca ruszyła nowa, zintegrowana kampania promocyjna HTC pod hasłem Rekomendowany przez…. W reklamach HTC zamiast gwiazd i celebrytów będziemy odtąd widzieć wyłącznie zwykłych użytkowników smartfonów poddających je testom w realnych warunkach.



Na dobry początek ekipia HTC rolę skoczków i… fotografów pierwszej na świecie podniebnej sesji modowej uchwyconej telefonem komórkowym powierzyła amatorom. Ich przygoda stała się podstawą scenariusza filmu reklamowego najnowszych smartfonów z serii HTC One, które mogli dzięki temu niezwykłemu wyzwaniu przetestować w iście ekstremalnych warunkach.

Efektem podniebnych zmagań jest seria emocjonujących zdjęć wykonanych aparatem HTC One w trakcie swobodnego lotu z prędkością 200 km/h. Reklamę z udziałem foto-amatorów Nicka Jojola i Tony’ego Maca, dla których zarówno skok ze spadochronem, jak i profesjonalna foto-sesja modowa były pierwszymi tego typu doświadczeniami, obejrzą widzowie w 40 krajach świata. W Polsce zobaczymy ją od 3. kwietnia 2012 na ekranach kin oraz w Internecie i w mediach społecznościowych.

Zgodnie z nową strategią HTC "Rekomendowany przez…" będziemy zbierać i wykorzystywać rekomendacje osób opowiadających swoją przygodę z telefonem HTC. Testy i recenzje konsumenckie użyte w kampanii komunikacyjnej mają zainspirować konsumentów w 40 krajach do podzielenia się własnymi doświadczeniami z używania urządzeń HTC. W tym celu ponad tysiąc telefonów trafi w ręce fanów marki oraz zwykłych konsumentów - czytamy w komunikacie prasowym HTC.

Projekt ten nagłośniony zostanie poprzez kampanię internetową i działania PR. Szczęśliwcy, w których ręce trafią nowe telefony, proszeni będą o podzielenie się swoimi doświadczeniami z ich użytkowania poprzez media społecznościowe oraz o osobiste rekomendacje.

Chcesz być na bieżąco? Obserwuj nas na Google News

Źródło tekstu: HTC